Sunniva78 har to små Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Vi skal snart ta 1-årsbilde, og lurer på hvilken fotograf som er bra?
Makko med to små gutter Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Vi var på fame rett før jul, skikkelig dårlige bilder :-( På en omgang med fotografering hjemme tar vi faktisk fler bra bilder!
lillespiren2:) Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Hei Jeg tror kansje studio - g tar bra bilder, men d kan sikkert variere fra fotograf til fotograf, men jeg tror vi kommer til å velge studio - g framfor FAME, som jeg også tror litt dyrere.
lillespire08+10 Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Vi brukte Studio G (på Heimdal), og er kjempefornøyde:) Tok bilder når lillegutt ble 3 mnd, og bildene ble kjempebra og fått mye skryt for de.Og ja... Fame har jeg hørt dårlig tilbakemeldinger på.
Lillegull2008&2010 Skrevet 18. januar 2009 #5 Skrevet 18. januar 2009 Vi var på G studio på Heimdal, hadde en fotograf som het John. Vi synes han var kjempe flink og vi ble fornøyde med bildene vi fikk. Gutten vår var 10 mnd da, så vi fikk gi fotograf bilde i julegave til besteforeldrene. Det alle selvfølgelig vet, er at det er kjempe dyrt da. Pakken vi bestilte kostet 490 for time og 8 prøvebilder. Vi fikk se igjennom bildene og likte 9 av prøvebildene veldig godt, men det 9 bilde fikk vi ikke for vi har jo bare betalt for en pakke for 8 prøvebilder. Det synes vi er veldig kjipt, kunne godt få det ene og siste bilde vi likte. Vi hadde tross alt bestilt forstørrelser for 4000 .- (ikke skal de bruke de heller og ikke kan vi bruke til de noe da de er vannmerket annet enn at vi likte det og ville ha det i skrytealbumen) Strenge på det! Men sånn er det da.... Nydelige bilder ellers!
tjommis Skrevet 18. januar 2009 #6 Skrevet 18. januar 2009 Norsk fotofagskole i Ila er også en mulighet. Vi var hos en 2 årsstudent, billig og kjempebra:-)
babyfrøken *mamma* Skrevet 18. januar 2009 #7 Skrevet 18. januar 2009 Terje Trobe, sisteårs student på Fotofagskolen, han er utrolig flink! Han har en hjemmeside, tror det er terjetrobe.com. Anbefales varmt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå