Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det slik at man skal gå over på flaskesmokk 2 når barnet er 1. mnd gammel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det, men er ikke helt sikker. Lurer bare litt på om du har prøvd andre flasker også? Vi brukte avent de første gangene vi gav mini flaske, og hun lå der med stoooore øyne. Melka kom jo så fort, mye fortere enn ved puppen. Det skal visst være en fordel at de må jobbe litt for å få melka ut av flaskene. Ble tipset om det på helsestasjonen. Når hun drikker fra flaske nå, så tar hun pauser innimellom, og kan styre mer hvor fort melka kommer ut og hvor mye som kommer ut av gangen.

Skrevet

Forresten var det dr brown helsesøster anbefalte. De er bra, men veldig dyre

:)

Skrevet

junior her og ble og blir fortsatt stor i øyene når han får flaske :) får mye mat på kortere til vettu ;) han er 1 mnd nå, og bruker smokk nr 1 med ett hull nå. tror jeg skal fortsette med det en stund til, siden han er ganske glupsk med flaska. han får bare flaske 1-2 ganger daglig og synes egentlig avent virker bra. har ikke prøvd dr. brown da.. er det mye styr med rengjøring på de eller?

Skrevet

Gutten min er straks 3 mnd. og får bare str. 1.

Han er av og til ganske urolig når han får mat....Kan det være jeg bør gå opp en str?

Bruker både avent og dr. brown. Men liker dr. brown best. Det er et par ekstra deler å vaske på de men ellers ikke noe mer styr:)

Skrevet

Hei!

Mener jeg leste på pakningene når jeg kjøpte nr2 at brysternærte barn ikke trengte å gå opp disse str like fort som de flaskeernærte...

Trur vi begynte m nr 2 når ho var tre-fire mnd, men brukte fortsatt 1 litt.. Ammet da.

Nå får ho både av 1,2 og 3...

Skrevet

odin er 7 mnd til uka, å bruker i hovedsak nr.2..

har noen i 3..

nr.1 brukte vi til han var 3 mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...