Gå til innhold

Når du fikk tilbake mensen......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minn sønn er 4,5 mån og jeg har fått mens! kjedelig.... men men.... Lurer på om noen andre blødde utrolig mye den første mensen? Jeg bytte bind 10 ganger en dag + 2 ganger på natten.... litt svimmel ble jeg... Det er vel normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg lurer på hvor min blir av...sluttet å nattamme for en stund siden, og fødte for 10mnd siden..hmm..

har lest tidligere innlegg om det samme, voldsom mens første gangen ja..

Skrevet

Fikk normal mens 14 uker etter fødsel - eller 6 uker etter jeg sluttet å delamme om du vil.

Skrevet

Ammer du? Mange som fullammer får jo ikke mensen tilbake før de slutter å fullamme. Noen får den ikke tilbake før de slutter helt å amme. Det sies at amming ikke er trygg "prevensjon," men dersom man ammer hver 6.time eller oftere er det vanlig at tante rød holder seg unna. Selv fødte jeg for 6 mnd siden og ingen mensen ennå. Jeg ammer fortsatt 1-2 ganger om natta, og 4-5 ganger om dagen. Hvis det går mange mnd etter ammeslutt og du fremdeles ikke har fått tilbake menstruasjonen ville jeg nok oppsøkt lege var jeg deg. Selv er jeg bare glad for at tante rød holder seg unna en stund til ;-)

Skrevet

her kom mensen tilbake 10 uker etter fødsel:( Altfor tidlig synes jeg.....

Av forskjellige grunner sluttet jeg å amme etter 7 uker..Eller gir det bittelille jeg har før flaske et par ganger i døgnet.

Skrevet

Har hørt det er helt normalt. Fikk mensen tilbake for noen dager siden, er 10 1/2 måned siden jeg fødte! Savnet den litt, men nå angrer jeg :P Jeg har iallefall helt normal mensen, litt menssmerter og blør helt normalt. Kjenner flere som synes de har blødd som niagrafossen etter de fikk mensen tilbake etter fødsel :P

Skrevet

fikk tilbake mensen 2mnd etter fødsel.. har aldri hatt mensensmerter men har det faktisk nå, litt irriterende

Gjest I og lillegutt
Skrevet

Han er 9mnd og jeg har enda ikke fått mens. Tar enda Cerazette minipille og fullammet til han var 8mnd.

Skrevet

Fikk tilbake mensen forrige uke. Mini er 8,5 mnd. Ammer både natt og dag ennå.

Skrevet

fikk min 5-6 uker etter fødselen.

å har hatt den regelmessig på dagen etterpå.

ikke har jeg vondt å ikke har jeg mer vondt..

vil tro det er forskjellig fra person til pereson

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...