Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håpet og trodde jeg skulle få litt mer nattesøvn når minin begynte med grøt jeg. Der tok jeg feil. Han får nå grøt på formiddagen og før han legger seg, men våkner like mange ganger om natten for å spise allikevel....

Flere? Noen som har noen tips? Spiser han ikke nok i løpet av dagen....? Eller er det kanskje bare sånn

:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen sover bedre av grøt og den metter for natten, andre ikke.. Min gutt gikk fra å spise to ganger til en gang etter grøt, men tok litt tid. Nå er han 10 mnd og forlanger fortsatt mat på natten....

Skrevet

Akkurat det samme her. Hun har fått grøt den siste mnd og startet med 2 porsjoner for 2 uker siden ca. Vi har ikke merket noe bedring på nattesøvnen hennes, men jeg merker at hun er mye mer rolig på dag og kveld. Mere tilfreds. Våkner fortsatt 2-3 ganger på natt.

Så jeg lurer egt litt på det samme som deg. Jeg trur min datter spiser nok på dagen og sulter absolutt ikke. Så tenker at det kanskje er en vane at hun våkner på natta

Skrevet

Nå er ikke jeg noen ekspert på dette, men jeg har lest at de små ikke bør få mat tett opp til leggetid, da barn kan få urolig søvn når de legger seg på full mage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...