Gå til innhold

what to do? herregud

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg traff en fyr for en stund siden. vi holdt på men ble enige om å vente litt med sexen... MEN... når vi først gjorde det OG brukte kondom de 3 gangene vi lå sammen, så har jeg klart å bli gravid... Uflaks!

MEN... Siden forrige lørdag har jeg ikke fått tak i han (siden jeg ville ringe han og møtes og fortelle at jeg var gravid for det var da jeg fant det ut selv), eller kameraten hans, ingen vet hvor han er, sjekka hos politiet men ikke noe der heller.. Aner ikke hva jeg skal gjøre... ser nå ut som om jeg blir alenemor... ville jo ikke at min fremtidige bf skal stikke av når han føler for for det uten å si fra....

Fortsetter under...

Hmm.. Mannfolk.. Han dukker nok opp. Og når han gjør det, bør du fortelle at du er gravid og om du vil at han skal stille opp eller ikke. For da har du ditt på det rene, både overfor ham, barnet og ev. advokater osv.. Vil han ta på seg farskapet må han skrive under på en erklæring. Hvis han ikke vil, anbefaler jeg at du får ham til å skrive under på det også. Da kan du spare deg masse rot og styr i framtiden.

Ellers er det masse hjelp å få når man er alenemor. Stønader både her og der:)

Men hadde jeg vært deg, ville jeg fortalt familien min og vennene mine om hvordan hele saken henger sammen. At han plutselig forsvant og hvordan det henger sammen. Det er mange som tror at vi alenemødre har utnyttet mannfolka bare for å bli gravide (pga pengene osv). Trangsynte pakk..

Jeg tror du kommer til å klare deg fint jeg:) Når jeg klarer det, klarer alle:):)

Først må jeg bare si, stakkars deg da:( det er liksom ikke så mye du kan gjøre heller.. du må bare prøve å få tak i han, og forhåpentligvis dukker han opp.

Hvor langt er du på vei da??? Jeg håper bare virkelig at det ordner seg for deg!! Men tenk positive tanker og så ordner det seg nok. Tenk på lille gullet i magen din, det brukte vennene mine å si da dagene mine var grusomme. Og det hjalp:)

• 5 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...