happyhappy2 Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 har brukt hipp,men leste en plass her inne at hipp plutselig ikke var bra nok!!!bare nan som holder mål....er dette fakta eller fleip???
Gjest Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 De sa til meg på sykehuset at det bare er nan som er godt nok. MEN, ville de andre merkene blitt godkjent for salg hvis de ikke er bra nok? Mulig at det bare er det føden her mener nan er best.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Bare tull det der.. Hvordan kan de si det når man har andre gode merker tilgjengelig. Norge er så trygt og sikkert at de ville aldri solgt mme som ikke var bra nok. Jeg synes HIPP er mye bedre på smak, pulveret virker mye ferskere enn NAN. Dessuten er Hipp økologisk og det sier seg jo selv økologisk er bra!!!
TattyTeddy Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Hvorfor skulle ikke hipp være bra nok?? Jeg har brukt hipp til alle mine 3 barn. Minstemann fikk nan nå siste dagene pga at de ikke hadde på butikken, har hatt x antaller dager med brekninger og oppkast.Så nå er vi tilbake på hipp! Størstemann er 3 år og ikke fått annet enn hipp siden nesten dag 1! Vokser så bare det, nesten aldri syk heller!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #5 Skrevet 31. januar 2009 Og nyfødt avdellingen i Bergen bruker collet, mens barsel bruker nan. De sa det var akkurat det samme for barnet med mindre det ikke tålte en av delene.
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 1. februar 2009 #6 Skrevet 1. februar 2009 På Barsel og Barneavd. på Ahus bruker de Småfolk, så nei, jeg tror ikke det bare er NAN som er god nok.
Shabby Cheap Chic Skrevet 9. februar 2009 #7 Skrevet 9. februar 2009 hehe det høres dumt ut.. Vi begynte med nan til eldste her men hu blei så hard i magen bytta til hipp og vips så blei magen bra. har aldri hørt noen som sier at bare nan er bra nok.
Maya_1 Skrevet 15. februar 2009 #8 Skrevet 15. februar 2009 Det var samme hvilken vi brukte, men NAN er tilsatt Omega3 så om vi brukte HIPP var det viktigere å gi tran i tillegg. Vi bruker litt om hverandre. Prøvde HIPP når snuppa nektet å spise en periode, og jeg likte den bedre. Den er vel eneste som er tilsatt jern også?
Guttemamma75 Skrevet 19. februar 2009 #10 Skrevet 19. februar 2009 Nå er det vel i forhold til GRØT og ikke morsmelk at man mener at det bare er nan som holder mål.. Grunnen til dette er at Hipp er økologisk og de har derfor ikke lov til å tilsette så mye jern i grøten som nan gjør.. Den viktigste grunnen til å begynne med grøt er jo at jernlagrene begynner å bli tomme rundt 6 mnd alder og trenger påfyll.....
kelly Skrevet 19. februar 2009 #11 Skrevet 19. februar 2009 Vi er fornøyd med nan, den som fåes kjøpt på apotek. Rundt 150kr pakken, men den er kjempegjev!
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #12 Skrevet 24. februar 2009 Jeg er hipp bruker og er fornøyd med den. Har prøvd andre merker men liker denne best. Som skrevet over er det ikke nok d vitamin i den så man må ta tran eller d vitamin tillskudd i tillegg, men det går jo fint da. Det med at den er økologisk og skal derfor være bedre er ikke lengre noe argument. Den nyeste forskningen som er lagt fram mener at økologisk mat og produkter faktisk er dårligere enn de som ikke er. Vanlig gjødsel forurenser faktisk mer enn kunstgjødsel osv. Men Norge er et strengt land for mat og særlig spedbarnsmat og dårlige produkter ville aldri kommet på markedet. Kjøp og bruk det dere syntes er best selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå