Gjest Tale30 Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Jeg må bare få si at jeg fikk meg et sjokk i dag når jeg åpnet konvolutten med giro fra legevakten på Volvat. Vi var innom på søndag fordi jenta vår fikk så mye utslett. Jeg dro til Volvat fremfor kommunal grunnet ventetiden. Jeg ville ikke sitte i timesvis på legevakten med en 3 uker gammel baby.. Uansett, jeg spurte på forhånd hva det ville koste, og fikk beskjed om at det ville bli ca 600 kroner. Vi var inne hos lege i 5 minutter og han konstaterte at det ikke var noe annet enn babyutslett. Pris: 1100 kroner. Jeg kommer nok kanskje til å benytte meg av Volvat senere også hvis det er noe jeg føler ikke kan vente, men fyttiakkeren for en pris..
husmus &2 Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Hvorfor kostet det så mye mer når du fikk en pris på forhånd da? Det var latterlig mye syns jeg. MEN, verdt det for å berolige en nervøs mamma. Synes nå jeg da.
Gjest Tale30 Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 Jeg syns også at det var rart at det skilte så mye fra estimert pris og den prisen det ble, men sånn er det nå en gang. Prisen var nok så høy fordi det var søndag kveldstid, men jeg syns nesten det burde finnes en grense jeg da. Jeg har jo valgt å gå privat selv, men det var veeeel høy pris. Uansett, det viktigste for meg er at vi fikk sjekket det. Det var en liten pris å betale for å bli beroliget, og for ikke å snakke om hvor liten den prisen hadde vært dersom noe virkelig var galt. Likevel.. et visst tak på pris burde kunne forventes..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå