Gå til innhold

Min tur til å stå opp i morgen...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forstår det slik da at dere byttes på å stå opp? Ja, slik var det også her i huset med førstemann, men nå er det bare jeg som står først opp med de små hver eneste dag. Jeg tror sist jeg slapp for å stå opp først var 2. juledag :-( Men heldigvis sover snuppene min gjerne til 7 - 7:30, så det går an. Lillemor hadde noen måneder (fra ca. 3 - 7 måneder) da hun foretrakk å stå opp rundt kl. 5 - 5:30; det var jammen litt tøfft hver dag.

Huff, så slitsomt at det alltid er du som må stå opp da... Heldigvis så bytter vi på!

Var en periode da Helene var liten (de første seks ukene omtrent) da det stort sett var jeg som fikk sove hver dag. Men det var fordi jeg hadde henne mye om kvelden og hele natta. Hun sov så urolig og lå kun oppå brystet mitt og sov. Så da var det godt at jeg fikk sove litt ekstra, ellers ville jeg vært zombie.

Synes du skal ruske litt i samboeren/mannen din og si at du og skal få sove i blant!!

Her har mannen fleksi-tid, så vi bruker ofte å sove litt lenger annenhver dag i uka også vi. Barna våkner jo mellom 05.30 og 06.15, så da er det godt at den ene kan få sove til 07... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...