stratosen_er mamma_ Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Har til nå brukt å amme han i søvn og syntes at d har fungert greit, men nå i det siste har han brukt både 1 og opptil 2timer med puppen og kosen...d orker jeg ikke lenger...så i kveld tenkte jeg at nå fikk han ikke mer pupp etter at han var ferdi å spise...var omtrent sovna og jeg la han i senga og da våkna han til og ble seff KJEMPESINT....skreik og skreik...jeg gikk ofte inn, tok han opp og han roa seg med en gang, kunne smile når jeg kom og prate litt, med en gang jeg gikk ut ---> hylskriking igjen...men jeg gav ikke etter (selv om jeg var veldig frista) nekta å gi mer pupp.....han ble helt krakilsk...når jeg kom inn og tok han opp så ble han stille, hosta og hosta for at jeg skulle synes synd i han...la han ned og mer skriking...til slutt la jeg meg sammen med han i senga og etter en stund sovna han.... hvordan skal jeg nå fortsette de neste dagene? og hvor mange dager tar d med sånn skriking...(sånn ca) ??¨ andre med tips ??
gutt06og07 Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Mitt tips er å forsøke å gi ham vann på flaske alle gangene etter han er lagt. Ikke gi deg på dette. Han kobler sikkert etter en 3-4 dager eller ei ukes tid og skjønner at det er pupp kun en gang før legging.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå