FrøkenJ Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Hadde tenkt å begynne å fylle opp fryseren med MM da det nå ser ut som snuppa endelig vil ta flaske,men hva bruker dere til å ha MM i når dere legger det i fryseren?
annemor80 Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Vi kjøpte sånne avent-kopper på babyshop, til melk/barnemat-oppbevaring. Pre-sterilized cups, eller et eller annet sånt heter det... Veldig kjekke de, altså! Tror det var 240 og 180 ml eller noe.
temine Skrevet 17. januar 2009 #4 Skrevet 17. januar 2009 Jeg fryser i morsmelkposer fra apoteket og i vanlige tåteflasker (bare å ta opp, tine, varme og bruke) samt i melkebeger. Har MANGE beger etter sykehusopphold, så vet ikke hvilken pris det er på de. Bruker de til mye annet og da, sende med havregryn til snuppas yoghurt i barnehagen, oppbevare matrester, mme pulver, fryse fenikkelte osv osv osv....så om du kjøper beger kan du bruke de gang på gang. Poser er bare bruk og kast.
sOlø08 Skrevet 17. januar 2009 #5 Skrevet 17. januar 2009 Jeg fryser i isbitposer utrolig kjekkt da de går lett ned i flaskene når det skal tines
Slæsh84 Skrevet 18. januar 2009 #6 Skrevet 18. januar 2009 Eg har kjøpt avent kopper som en kan ha lokk til
mamarama og lille banan Skrevet 18. januar 2009 #7 Skrevet 18. januar 2009 jeg bruker også aventbeholder. det finnes sånn "overgang" fra pumpen til beholderen, om du skjønner hva jeg mener, så du pumper melken rett over i den, setter på lokket og putter i fryseren. er også ml-mål på beholderen, så du ser hvor mye som er i. kjempegreit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå