Gå til innhold

Dårlig dag..

Anbefalte innlegg

Har en dårlig dag i dag. Lei meg griner masse.. Vil bare ligge i sengen å få omsorg og myke klemmer.

Litt bedre nå, men føler meg ikke så høy i hatten i dag. Kijpt.

De fleste dager er helt fine og jeg gleder meg åt babyn, og til uke 12 da jeg kan slappe av mere, men det tar på å gå og vente i blandt syns jeg.

Flere som har slike dager?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139466000-d%C3%A5rlig-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkar deg, håper det går bedre. Jeg syntes tiden gikk sakte i det første svangerskapet, i allefall før jeg fortalte det til de rundt meg. Nå har jeg en jente på snart 2 og dagene flyr. Er 11 uker på vei og har ikke vunnet å tenkt så mye på det...

du får prøve å fylle dagene med hyggelige ting og lykke til:)

Jeg har ikke hatt det helt på samme måte, men jeg synes den første tiden har vært slitsom. Tiden går sakte, jeg våkner opp gjennomkvalm og utslitt. Og slik fortsetter det utover dagen. Noen dager orker jeg ikke engang å dusje eller gå meg en tur... Jeg savner mitt aktive liv, å være sosial, ha energi, sexlyst, matlyst.... Jeg savner å jobbe og fungere normalt. Samtidig har jeg det helt fantastisk! Kroppen min (som jeg har fått en vannvittig respekt for!) utretter mirakler hver dag, og min gode mann gjør alt han kan for at jeg skal ha det så bra som mulig. Dette er vårt første barn, og visst er det skummelt, men når jeg ser på kjæresten min vet jeg at det skal gå bra.

I første svangerskap merket jeg nesten ikke at jeg var gravid i det hele tatt, med unntak av magen som vokste ;)

Dette svangerskapet (er 11 uker nå) har jeg hatt humørsvingninger opp etter skyene! Er også mer sliten og har mer vondt.. :( Har jo stort sett greie dager, men klarer ikke å la være å sammenligne det med forige fordet :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...