Malin G. Spann Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Småen her kan ikke en dritt. Jeg kjenner jeg begynner å bli utålmodig! Har så lyst at ting skal begynne å skje snart. Jeg vet at barn er forskjellige, men han er snart 8 mnd og snur seg fra rygg til mage bare en skjelden gang. Det er alt. Noen flere?
playground princess Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Plutselig finner han ut av hvordan kroppen fungerer! Frøkna mi er veldig tidlig, og det er ikke bare bare det heller....
Fullrulle86 Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 Plutselig skjer alt på en gang bare vent å se:o) gutten min kunne ikke så mye for 1 mnd siden han heller. Nå er han 8 og en halv mnd og plutselig kunne han dra seg framover, klappe søte og si hei:o) er sååå stolt av han, selv om det er mange på hans alder som kan mye mer enn han. Det vikrigste er at barnet har det bra og er fornøyd. Ingen er like å han gjør ting når han er klar for det:o)
Boulengerina Skrevet 17. januar 2009 #4 Skrevet 17. januar 2009 Mi er ca 7,5 mnd.. Kan ikke så fryktelig mye hun heller.. Hun kan: *rulle begge veier *sitte stødig *herme etter meg når jeg rister på hodet *hun har ålt seg bakover i ca 1 mnd nå *hun ålte seg litt fremover i dag Den eldste min var veldig tidlig ute.Kunne gå langs bord og sånt på samme alder. Synes egentlig det er litt deilig at denne er så rolig:) Før du vet ordet av det så løper de rundt og det blir 1000 nhye ting å passe på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå