Gå til innhold

ES76

litjpia77 og lillegull07

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Leste på et innlegg at du hadde vært på første UL og at det var mange egg! Så bra!! :-)

Hvor mange egg fikk du på første førsøk når det var lite? hvilken dose stod du på da i forhold til nå?

Jeg var på 3. UL i går og eggposene var bare blitt 14-15 mm, går tregt. Skal på ny UL i morgen, da har jeg stått på Gonal F i 18 dager, så det spørs om det blir noe uttak. Litt for spennende dette ger!

Legen sa at hvis det ikke blir noe egg på dette forsøket, så kommer det ikke å gjelde som ett ordnelig forsøk, siden det var de som ikke hadde slurvet da de satte meg på hormondosen. Dvs har 3 forsøk til. (Mager trøst.)

Når regner de med uttak for din del? Tidlig å si kanskje...

Uansett, masse lykke til!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Huffda, slitsomt å gå så mange dager på sprøyter...

På første forsøk gikk jeg 17-18 dager på Gonal. Jeg startet på 150 og gikk på det lenge før de satte meg opp til 300. Da ble det litt mer fart på sakene, men endte opp med bare tre egg, der en eggpose var 18mm og den andre var 15mm (og inneholdt to egg). Ett ble befruktet og satt inn.

Denne gang startet jeg på 300 og skal på ny UL på tirsdag. Legen sa han regnet med uttak på torsdag og innsett på lørdag:) Passer perfekt, for da slipper jeg å sykemelde meg så mange dager!

Håper det går bra, er nervøs for at noe skal gå galt:/

Hvordan gikk UL idag?? Lykke til til deg også:)

Skrevet

Hei!

Det gikk veldig bra på ul i dag! Er overrasket!. Det var 7 eggposer, i størrelsen 17-20 mm. To stk var faktisk 20 mm. :-) I tillegg var det noen mindre 13-14 mm, men det blir vel for små. Stor forbedring fra fredag, altså! Letta!! Hun så litt væske i buken og, så er godt stimulert.

Uttak på tirsdag og innsetting på torsdag.

Det går sikkert bra med deg,siden det var mange eggposer allerede! Men det er joe noen runder man skal igjennom. Eggene skal jo bli befruktet og dele seg riktig og. Man får ta en dag av gangen.

Lykke til til oss begge!:-)

Skrevet

Gratulere, så fint å høre! Da går det rette veien:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...