*toppris* Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 ikke pinsett ivertfall.. paraply vet jeg ikke... har du med baby må da våtserv kunne tas med... men ville da tatt en uaåpna pakke.... og spurt i skranken da, ellers kan du jo bare slenge den i baggen...
UpsyDaisy Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2009 Takk for svar. Skal reise kun med håndbagasje så da er det greit å vite på forhånd så ikke jeg må kaste så mye;) Reiser ikke med barn.
Gjest -<<- Skrevet 17. januar 2009 #4 Skrevet 17. januar 2009 Jeg har i hvert fall flydd ganske konsekvent med pinsett i håndbagasjen, senest et par ganger i forrige uke. Våtservietter er ikke væske med mindre du treffer en kranglete kontrollør. Paraplyen aner jeg ikke.
Bunnies by night Skrevet 17. januar 2009 #5 Skrevet 17. januar 2009 Jeg flyr mest til statene og der har jeg blitt fratatt pinsett - her er en link fra SAS der du får vite hva som er lov og ikke lov når det gjelder håndbagasje - paraply og pinsett er lov. Til USA og Storbritania er det restriksjoner http://www.sas.no/no/Alt-om-reisen/Bagasje/Farlig-gods/?vst=true
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå