Gå til innhold

Skal på Disney on ice ! Litt hjelp pls .........

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nemlig aldrig vært på det før så:

er det varmt eller kaldt der inne ? Pynter dere dere ?

Forstår at det selges stæsj til ungene - noen som har vært der i år - noe fint å kjøpe ?

Og er det pause ?

=) takker for hjelp

Skrevet

øhhh ingen ? Trodde dette var ett kjempe poppis show jeg........

Skrevet

Snuppa gikk i prinsesse kjolen sin.. Var ikke kaldt der. Satt i vanlige inneklær, hadde tatt med ullbukse til snuppa. Men trengte den ikke.

Vi gikk i vanlige klær.

Det er pause etter ca 1 time.

Snuppa her fikk stav (180,-)

Program (120)

Popcorn i prinsessebøtte (100)

Slush i prinsessekopp ..husker ikke prisen, men slushen smakte grusomt, men koppen har vært populær i dag..

Så regn med at det koster...

Vi hadde med en halv liter brus og litt smågodt til hver..

Skrevet

Showet var foressten kjempe bra og vesla her storkoste seg ... Det samme gjorde vi voksne

Skrevet

Så bra - gleder meg like mye selv , om ikke mer enn dattern ha ha !

Wow det var spenstig 100 ,- for popcorn YIILKKKEESS !!

Ja ja . Regner med de har kort terminal. Blir vel å hoppe i alle fellene jeg og ;o) Men kjøpte med meg en kuli og rør med smarties på Kiwi idag til å ha med.

Skrevet

kan man ta med mat (evt godteri) og drikke?

Skrevet

Kan man ikke det da ? Har alltid hatt med på teater ihvertfall.

Skrevet

Var der idag :)

Det er passe temperatur der inne. Jenta mi pynta seg med prinsessekjole, mens jeg gikk i helt vanlige klær.

Det stæsjet som er til salgs der er i min mening grådig dyrt og unødvendig. Vi kjøpte kun en prinsessekopp til 90 kr. En vanlig mikke mus bamse kosta søren meg 280 kr, og den var liten. Så nok av ting, men høye priser. Samme med mat og drikke.

Det er pause etter ca 1 time, i rundt 15-20 min.

Skrevet

jenta mi hadde prinsessekjole. endel var pynta av barna men det var flere som gikk helt vanlig kledd så det kan man velge selv. et utrolig fint show da:)

vi hadde med drikke og litt godteri:)

ellers får man kjøpt popkorn og sånn is i kopp.. isen smakte fælt.. var bare vann... men koppen er fin og den kan man ta vare på.. den popkornbøtta kan man jo også ta med seg.. er dyrt der ja.. men er bare engang i året...;) men brukte ikke mer enn 350kr på et barn.. så ikke så galt.. de tar ikke kort der inne så ha med kontanter!:)

gled dere ja..!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...