Gulosten™ Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Jupp, i City-passasjen og på Steen & Strøm (Fru Lyng).
Joikaboll@ Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2009 Stilig Takk for svar. Men, du. Dette Sten & Strøm senteret, blir det opp Karl Johan også på venstre side? Herremin, snakk om bonde i byn :-)
Sylteflesk Skrevet 17. januar 2009 #4 Skrevet 17. januar 2009 Det er riktig at Fru Lyng i City-passasjen og på Steen og Strøm er blitt Barnas Hus, men de har nesten ingen ting av det som står i tilbudsavisene til Barnas Hus, eller på nettsidene. Veldig dårlig på utstyr, litt bedre på (dyre) klær.
Joikaboll@ Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2009 Det er jo dårlig da. Men jeg skal ikke ha barneutstur denne dagen (skal ta toget til Oslo) så da heller vi mot dyre klær i steden :-) Skal jo ha et bilsete til Linus etterhvert (helst i forrige uke) men det får jeg handle når tilbudene er over :-) (typisk meg)
Gjest Skrevet 17. januar 2009 #6 Skrevet 17. januar 2009 det er da ikke riktig, vi har fått alt vi skulle ha i city passasjen vi! Og fantastisk service!!! De skrudde sammen vogna for oss, og bar ut bilstolen for meg til bilen! Handler ofte der når vi er i byen, og har aldri savna noe i forhold til Sandvika eller Alnabru
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå