gullis Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Har noen erfaringer med å ta i litt sviskemos i grøten for å hjelp mot hard mage? kan en også eventuelt bruke malt ekstrakt? datteren min presser og kaver mye og jeg tror det er hard mage. Er takknemelig for alle råd.
Gjest mphs Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Jeg har brukt begge deler de første mnd med grøt. Unngå banan så lenge ungen er hard i maven. Jeg lager heller ikke grøten så veldig tykk.
Daquiry Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 Blir mye gnåling om dette her nå, men jeg vil anbefale Duphalac. Fikk tips om dette hos HS når datteren min fikk forstoppelse. Dette smører tarmen og er IKKE et avføringsmiddel.
gullis Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2009 Tusen takk for råd. Har gitt jenten min banan hver dag i det siste så der er kanskje svaret. Men hvor får en tak i Duphalac?
Septemberprinsen Skrevet 17. januar 2009 #5 Skrevet 17. januar 2009 Duphalac kjøper en på apoteket eller medisinutsalg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå