Gå til innhold

En gutt...???!!!??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var på sjekk med UL i går, uke 25 + 2. Vi har 4 jenter fra før, og nå sa legen at han var sikker på at det er en gutt. Gjett om vi smilte. Fikk bilder som forklarer det hele, med 2 steiner og alt. Navlestrengen lå i veien for selve tuten. Jeg er liksom litt sånn at jeg tror det ikke før jeg får se det....=) ?????????? Burde jeg tvile???

Fortsetter under...

Å, jeg vet akkurat hvordan du har det!! Gratulerer så masse!!!!! Jeg har 4 gutter og har fått vite at jeg venter jente. Vi lo og klemte hverandre og syns det er helt utrolig. Nå når det har sunket inn, syns jeg det ER utrolig og klarer ikke tro at det er sant. Hun hadde sett det fra flere vinkler og var så sikker som en ultralyd kan være, sa hun.

Jeg må nok ta en ultralyd til for å få bekrefta det. Har så lyst til å begynne å småshoppe, det er jo faktisk endel ting jeg må ha nytt.

Problemet mitt er også at jeg har fått seriøs angst for at noe skal gå galt denne gangen. Drømte i natt at babyen døde i magen. Helt forferdelig. Tenker på at jeg har så vanskelig for å få jente at jeg ikke vil få den sjansen igjen. Jeg føler nesten angsten går over hodet på meg. Livredd for at noe skal være galt, at fødselen skal gå galt. At jeg ikke kan være så heldig å få en jente nå. Har du følt noe sånt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...