Gå til innhold

Kan søstrene til Tobias, Sofie og Herman hete....:

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, er ikke dumm! Men føler meg veldig anderledes her, fordi naturlignok halvparten venter en.. så måtte slå meg til ro med dette forumet. Synes det er litt trist at det ikke finnes noe "tvillingnavn forum".. men det er ikke noen stor sorg!;)

Kapbael eller hva det nå var: Du er virkelig morsom, trillinger hadde jo vært et mirakel det;-)

Jeg er ganske morsom, jeg, altså. Det må du virkelig ikke tvile på. Men jeg synes du virker litt, tja, hva skal jeg si, enkel kanskje, om du forventer at det skal finnes et "tvillingnavnforum" her. Er jo ingen som bestemmer om du som venter, eller jeg som ikke venter engang, kan tilbringe tid her.

Du kan jo alltids spørre moderator om de kan fikse et tvillingnavnforum til deg, gidder du å spørre om marsvinnavnforum i samme slengen?

Annonse

Jeg plumper da ikke ut tvillinger hver måned??!? For en fryktelig frekk ting og si!! Forventer heller ikke noe "tvillingnavn forum" bare sa at det er litt vanskelig og diskutere tvillingnavn, når nesten alle her ikke venter tvillinger!

Jeg skjønner virkelig ikke hva du snakker om Siklerotte. Jeg aner ikke hvem du er, og vil nok ikke møte deg før jeg vet det!

Synes jammen folk var litt kjappe i replikkene sine her!

Annonse

Er ikke så glad i Tuva. Minner meg om en maurtue!.. Olivia og Alma er mine favoritter for tiden. Selv mener jeg at Olivia kan passe fint, og det trenger ikke være helt perfekt med de andre heller!

Andre navn jeg liker er:

Maja, Lotte\a, Josefine, Victoria, Ella, Aurora, Lisa, Vilde og Amelia\Amalie. Men jeg holder fast på Olivia og Alma!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...