Gjest Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 hun er 15 dager gammel. vi har det relativt friskt og kaldt på soverommet.. mini ligger ofte bare i bomullsbody under dundyna si. hun blir så utrolig varm med pysj. hun sover veldig dårlig med masse tøy på seg også leser jo her at de små har på seg flere lag med klær +++ andre med varme barn? hva sover de i?
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 jenta mi p åsnart 8 mnd er også veldig varm av seg. Folk har hele tiden sagt at jeg har så lite klær på henne, men hun svetter jo som bare det hvis jeg skulle hatt på alt som folk sier..hun sover i pysj på natten og er god og varm, men er det varmere en natt så sover hun dårlig og kan være svett når jeg tar henne opp..
Frøken Freken Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 TRor det er veldig individuelt hvordan de er med temperaturregulerig. Jenta mi på 4 måneder blir ikke så varm - vi har mye klær på henne i dunposen i vogna feks i forhold til mange andre, uten at hun blir så varm av den grunn. Tror nok du som mor fort merker hva som er best for din lille jenta! Gratulerer forresten - hun er rimelig fersk!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå