Septemberprinsen Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Jeg har kjøpt sviskepure til gutten min på 4 mnd, i håp om å få litt fortgang på magen hans. Han har til nå bare fått mm og mme, skal jeg gi hele glasset med sviske? Skal jeg gi mm etterpå? Gir sviskene umiddelbar effekt, eller går det en stund? Kanskje like greit å gi malt, kanskje?
Septemberprinsen Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 17. januar 2009 Et nytt spørsmål meldte seg: skal det varmes i vannbad, eller kan det gis romtemperert?
annemor80 Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 Det gis vel romtemperert... Tror bestemt ikke du skal gi hele glasset! Vi gav bittelitt til jenta vår da hun var 12 uker, bare noen få derter på fingeren som hun fikk slurpe i seg, og det virket definitivt! Ville prøvd med bare litt først, og se an reaksjonen! Det står kanskje på glasset hvor mye man skal bruke...?
annemor80 Skrevet 17. januar 2009 #4 Skrevet 17. januar 2009 Det tok forresten et par timer før det kom to saftige bæsjebleier!
Helann og lillebror Skrevet 17. januar 2009 #5 Skrevet 17. januar 2009 Jeg måtte varme sviskemosen i starten, hun nektet å spise den romtemperert eller kald - så du får bare prøve deg fram. Tenker mengden begrenser seg av seg selv - gikk ikke akkurat ned på høykant her i begynnelsen. Tok vel 1-2 uker før jenta mi likte det. Ga en liten smak hver dag og til slutt ble det en stor favoritt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå