meeemeee Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 hei nu sitt jeg og er litt redd og lurer om æ kan ha vært uheldig at p pillene mine har sviktet. jeg har i det siste vært sliten, samboeren min sir æ har forandra mæ( humør) sifte mellom løs og hard mage. smerter i korsryggen og foran me livmora.. værste er jeg gikk på den pille frie uka nu søndag 11.1. men nu er vi på lørdag 17 og den har ikke vist sæ litt.. *redd* noen som kan si ka dem tror ?
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 hadde jeg vært deg ville jeg bare tatt en test snart.. for du skal jo egentlig ha mensen på den pille frie uken så
Maya06 & Leah 07.08.09 Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 Jeg hadde samme opplevelse som deg - og sambo var overbevist om at jeg var gravid. Tok en test , men den var negativ. 2 uker etter testen tok jeg en ny en (for hadde fortsatt ikke fått mensen) og den viste seg å være positiv. Jeg skjønte det egentlig selv, da p-piller kontrollerer jo ganske så godt når du får mensen - min kom på samme dag hver gang. Så hvis du har gått over den pillefrie uka, ville jeg nok si du mest sannsynlig er gravid. Jeg ville nok ha gitt det en uke til (i tillfelle). Det tar også litt tid før hcc nivået øker, og en test (positiv) kan påvises. Lykke til
Gjest Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Hei, kanskje er du gravid, kanskje er du ikke. Jeg vill tatt en test for å finne det ut. Jeg fikk ikke mensen en gang, da jeg hadde pillefri uke. trodde jeg var gravid, men nå i ettertid ser jeg for meg at jeg var veldig stresset i den perioden, og at det var derfor mensen ikke kom Har skjedd før også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå