Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Jeg kan forsøke å se på de fem første som tar kontakt, og som har lest det som står under, og følger retningslinjene mine:) Jeg kan IKKE se eksakt når du skal føde eller når du blir gravid (eller tilsvarende spesifikke spørsmål), årsaken til det er at fremtiden endrer seg hele tiden, og du har mange "veier" du kan gå som forandrer seg i takt med ubevisste og bevisste valg du, partner og barnets sjel tar. Noen ganger får jeg likevel opp denslags informasjon, men det hører til unntakene, og har med ting å gjøre som jeg ikke kommer inn på her (da må jeg skrive bok;). Vel, det jeg KAN bidra med, er å se på livssituasjonen din nå, kanskje plukke opp litt om hvem du er og har vært, og hva som ligger i energien din nå mht fremtid (kan endre seg, om DU endrer deg og dine tanker om deg selv...!). Jeg kan av og til se f.eks årsaken til at du sliter med å bli/gå gravid, og hva som kan gjøres for å komme nærmere målet, eller få det bedre, det kan være både fysisk og psykisk. Jeg kan også se utfordringer du står overfor mht svangerskapet og hva du selv kan gjøre i den sammenheng. Jeg stiller ALDRI diagnoser, eller går inn på områder som krever fagpersonell. Det er ikke alle mennesker jeg "ser" like godt, eller får like mye informasjon om, dette er ikke noe jeg kan styre. Det har med hvor åpen den enkelte er, og om jeg får tilgang til informasjonen. Så om du står øverst på listen og jeg ikke får noe opp på deg, men en lengre nede, så må du akseptere det uten sure miner. Samme gjelder hvis andre får mer informasjon enn det du får. Jeg kan ikke bestemme slikt, det er utenfor min kontroll. Forsøk heller å unne de som får svar gleden ved det. Som nevnt kan jeg se på fem stykker i første omgang, jeg trenger ikke vite navnet ditt, men jeg vil gjerne ha fødselsdatoen (dag, mnd og år). Kan ikke garantere noe som helst, og det er ikke sikkert jeg treffer, men jeg gjør mitt beste:) Vennlig hilsen Anonymia
Gurine Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Jeg har veldig lyst til å bli spådd Håper du kan se noe på meg.. Jeg er født 18.11.75 (og hvis du trenger det er sambo født 04.02.75) Vet ikke om du trenger noen spørsmål, eller om du ser sånn generelt? Skriver litt i hvertfall. Vi har tre barn sammen, tre jenter på 7år, 4 år og 7,5 uke. Lurer på om vi velger å prøve å bli gravide en gang til, eller om vi stopper nå. Begge har pratet om at kaaanskje vi ønsker en til.. Men vi sliter litt med økonomien, lurer på om det kan bli noen bedring med den etterhvert.. Jeg sliter også mye med energien. Har gått på rehabilitering snart et år og søkt tidsbegrenset ufør. Vil ting bedre seg, og vil jeg klare litt jobb igjen etterhvert? Blir det lenge til? Lurer også på om forholdet til meg og samboeren min vil holde på sikt. Vennlig hilsen
ninatv Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 fødselsdato 01.01.1984 Førstegangsfødende:) Lurer veldi på om det blir gutt eller jente.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #4 Skrevet 17. januar 2009 Hei Gurine:) Jeg skriver bare det jeg får opp, så får du ta det som det er;) Du er en følsom kvinne, du føler sterkt og dypt, og du liker ikke å gjøre ting halvveis og kan tyne deg selv til det ytterste om du føler du må. Av og til tar følelsene overhånd, du kan miste litt perspektivet på ting når du får for deg at du ønsker deg noe, og tar deg gjerne vann over hodet. Men du er svært sterk (selv når du er svak pga sykdom), så du klarer deg alltid, og du gir aldri opp. Det er svært viktig at du lytter til kroppen din, og ikke presser deg for mye. Selv om hjertet ønsker flere barn, så er det viktig å ikke miste fornuften oppe i dette. Du er lojal og ansvarlig, du tar lett ansvar for andre også, og jeg plukker opp mye skuffelse og sårhet i deg. Du ønsker egentlig at alle skal ha det godt og du ønsker ha det fint rundt deg, å kose deg sammen med de du er glad i, men så blir det så altfor sjelden slik du tenkte det, eller ønsket det. Selv om du elsker barna dine over alt, så det liksom blitt til et slit alt sammen, du klarer ikke å glede deg over ting du vet du ville gledet deg over om du hadde energien, du klarer ikke å være den du innerst inne vet at du ER, og det kan virke som om du føler deg veldig aleine i verden. At du føler du har liten støtte rundt deg, og selv om du vet at mannen din elsker deg så føler du ofte at han ikke forstår deg, eller gir deg den støtten du trenger når du trenger den? Du ser at han prøver, men føler deg tidvis sviktet likevel? Hvis jeg var dere ville jeg forsøkt familieterapi, fordi det så mye kjærlighet mellom dere, men vansker med kommunikasjonen kan skape unødige konflikter. Jeg plukker opp en følelse av å være fastlåst, på samme tid har du håp om at "noe" kan dukke opp og endre ting til det bedre. Som om du klamrer deg om et håp som du ikke helt vet hva er, som om du søker noe du ikke helt vet hva er. Du må finne ut hva det er du søker, hva slags svar det er du ønsker deg, og så må du legge en plan på hvordan du kan oppnå det. Vær realistisk og ærlig mot deg selv. Skisser noen alternativer... Hvis du kunne velge heeeelt fritt (om du var frisk), hvordan ville livet ditt sett ut nå? Er det noen muligheter for å kunne tilpasse ønskene det livet du har? Om ikke du kan få akkurat det du ønsker, kan du få noe tilnærmet, som gir den samme følelsen? Hva må til for at du skal føle trygghet, tilfredshet og glede i det livet du har? Dere må være strenge mht forbruk og få orden på økonomien, sette opp budsjett og følge det. Det er ikke mye moro, men på sikt vil det frigjøre penger, penger dere kan bruke på opplevelser og ting dere virkelig ønsker dere med god samvittighet. Mht helsa di, så trenger du avlastning. Ikke tenk så svart/hvitt, bare noen timer kan være nok i første omgang. Ta ting steg for steg, men du trenger hvile og gjøre ting bare for deg selv. Jeg får opp at musikk er noe du med hell kan benytte for å føle deg litt bedre? Følelsene dine er nemlig veldig viktige oppe i dette her, jeg tror du sliter med mye indre stress og at du undertrykker følelser og pusher deg selv for mye. Siden du søker tidsbegrenset ufør, så antar jeg at sykdommen er kronisk, og det er mer snakk om å takle sykdommen, enn noe annet. I den sammenheng er det svært viktig å lytte til kroppen, og finne måter å ha et godt liv på innenfor de begrensningene som er satt. Sett av rom til å nyte...god mat, nærhet, kos... Du er kreativ! Og du har estetiske evner, selv om du ikke velger å jobbe med noe slikt vil det å skape ting (og ikke barn... ;-) være veldig bra for deg:) Mannen din er en mer mental type enn du er, og han forstår ikke alltid helt hva du "styrer med" når du er i det emsosjonelle hjørnet. Han er snill og han elsker deg virkelig, men dere ser ting veldig forskjellig og han har problemer med å forstå hvorfor du bekymrer deg så mye for ting han mener er uvesentlige. Du på din side føler at han tar deg litt for gitt, og ikke forstår hvordan du har det og hvor hardt du jobber for at dere skal ha det godt. Jeg får opp at han enerelt sett er en intelligent mann, han er sosialt anlagt og stort sett ganske positiv. Han ønsker ikke å legge vekt på det negative, og unngår å ta ting på forskudd, men når det negative innhenter han så tar han det innover seg og blir preget av det, særlig ting som mangel på økonmisk frihet etc. Kan bli ganske hard og ufølsom i ordene når han blir irritert? Frihet til å gjøre det han vil er ganske viktig for han, og det kan muligens tære på tålmodigheten din...? Du føler at du må være den ansvarlige av dere to? Han ser det ikke helt slik;) Akkurat nå ser jeg ikke noe skolegang på deg, men jeg føler ikke at du skal tilbake i yrket du hadde før du ble syk heller. Du har fulltidsjobb med barna dine nå, og synes du skal fokusere på nåtiden. Etterhvert tror jeg det dukker opp en slags deltidsjobb, men det ligger lenger frem i tid. Husk at fremtiden ikke er skrevet i stein, om du sørger for å ta vare på deg selv og tenker positivt om deg selv og fremtiden, så endrer du fremtiden til det bedre! Jeg aner ikke hvordan, men det ser ut til at det kan komme litt mer penger til dere snart, en endring til det bedre. Men likevel, sett opp budsjett.. Forholdet til deg og mannen din krever at dere setter av tid til DERE. Det aller beste for barn er at foreldrene har det godt med seg selv og hverandre, så det er veldig viktig at dere ikke prioriterer det bort. Ikke la det negative ta overhånd, det er så mye fint mellom dere:) Barn ER en viktig del av din livsoppgave, men husk at du trenger ikke føde de alle selv. Du vil hjelpe og gi mye kjærlighet til mange barn i løpet av livet, og selv om du enda ikke helt ser det klart, eller kan se hvordan ting kan bli bedre, så vil det skje. Men akkurat NÅ må du fokusere på din egen helse og velvære, det er det viktigste. First things first. Nå har jeg ikke tid til mer, håper du fikk noe ut av det:). Klem fra Anonymia
MrsMayer ♥ Skrevet 17. januar 2009 #5 Skrevet 17. januar 2009 Hei:) Vi har prøvd i over ett år å få barn, kanskje du ser hvorfor og når evt. det blir vår tur? Ser du noe annet også så blir jeg glad:) Jeg er født: 30.08.87
Lilletrille,<3 Skrevet 17. januar 2009 #6 Skrevet 17. januar 2009 Hei:) Lurer på om du ser graviditet på oss i løpet at kort tid? Kan du se kjønn og antall? meg:240288 Håper du ser noe:) Si gjerne det du ser!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #7 Skrevet 17. januar 2009 Hei ninatv! Vet du, slikt er jeg fryktelig dårlig på, men kan alltids prøve ;-) Går for jente jeg.
Lilletrille,<3 Skrevet 17. januar 2009 #8 Skrevet 17. januar 2009 Vet ikke om jeg missforsto litt.. Men om du ikke kunne se om jeg evt blir gravid snart, så kanskje du kan se om det er noe som kan gjøre at jeg blir det lettere? Vi har prøvd nå i snart ett år! Samboer: 030287
lillebilla Skrevet 17. januar 2009 #9 Skrevet 17. januar 2009 Hei :-) jeg vil veldig gjerne bli sådd.. Bare skriv hva du ser rund meg.. Gjerne noe rundt graviditet osv.. Har prøvd nesten ett år snart så er litt utolmodig.. :-) 020386 er fødselsdatoen min:-)
Gurine Skrevet 17. januar 2009 #10 Skrevet 17. januar 2009 Tusen tusen takk for at du tok deg tid, og til å skrive så langt Du treffer meg hundre prosent føler jeg, med følelsene mine og min livssituasjon. Jeg begynte å gråte når jeg leste dette, for det du setter ord på, er akkurat slik jeg føler det. (og ja jeg føler nok veldig for en baby til en dag, selv om jeg vet at det ikke er særlig fornuftig og at jeg bør prøve å kose meg med de jeg har Og du har rett i at ting sjelden blir som jeg ønsker, for tida og kreftene strekker ikke til, så jeg er ikke den mammaen jeg føler jeg burde vært, og jeg klamrer meg nok til et teit håp om at ting vil endre seg til de bedre helt av seg selv, som et mirakel på en måte, ganske urealistisk Jeg synes du er kjempeflink, og har sett meg helt riktig, nesten skummelt så rett du har Tusen takk igjen God helg
liz86 Skrevet 17. januar 2009 #11 Skrevet 17. januar 2009 heihei... hva ser du om meg? heter mayliz 191186 ser du ant. barn eg får og familie forhold? hva mer ser du?? klem tusen takk på forhand
monca*84*j12 Skrevet 17. januar 2009 #12 Skrevet 17. januar 2009 Usikker på om jeg kommer med her nå, men prøver meg.. hehe Jeg lurer på om vi blir gravide fort etter at vi starter prøvingen igjen i April.. Ellers lurer jeg på anntall og kjønn på våre barn.. Kanskje du ser noe om min kjære kommer til og fri.. Event andre ting du måtte få opp=) Tuuusen takk om du svarer.. Jeg er f 280384 han er f 020776
Små Einsteins Skrevet 17. januar 2009 #13 Skrevet 17. januar 2009 Håper du kan se på meg også Lurer på om du ser noe om hva som skjer med jobb fremover?Kommer jeg til å bytte jobb?sliter på jobben og ønsker en lettere jobb. Kan du se ang kjærlighet?Om jeg og sambo får flere barn og om vi holder sammen?Ser du noen mnd for når jeg evt kan bli gravid? Kan du se noe generelt om fremtiden? 16.08.82 Tusen takk om du tar deg tid.
*SmurfeMamma* Skrevet 17. januar 2009 #14 Skrevet 17. januar 2009 jeg slenger meg på listen din jeg.. tilfelle du ikke får tak i energiene til en av de over... jeg lurer på om jeg er så heldig å bli gravid igjen snart? om du får inn noe ellers rundt meg, tar jeg imot dette også jeg er født 270283. klem
MrsMayer ♥ Skrevet 20. januar 2009 #15 Skrevet 20. januar 2009 Dytt Jeg er nestemann om du er her og du kan se noe på meg.. Håper håper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå