Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, nå sitter jeg her helt alene og har akkurat ringt mamma for å be henne komme en tur i dag. Jeg sa at det var noe jeg ville snakke med henne om. Så nå må jeg jo si det at jeg er i gang med å bli gravid via Stork..wææ!

Datteren min kommer snart hjem, så da blir det litt lettere å tenke på noe annet, men fytti dette var mer nervepirrende enn jeg hadde trodd.

Alt dette som har vært oppi hodet mitt så lenge, nå skal jeg fortelle det til mamma. Vil si det til søsteren min i morgen også..

Håper det går bra! :)

Prøver09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det går nok fint skal du se! jeg har gitt mine foreldre små hint om danmarkstur og faren min gleder seg helt tydlig, selv om jeg ikke har planlagt når enda. tror han syns det er det mest fornuftige jeg har funnet på noen gang (for ingen mann er jo bra nok for hans datter... haha)

om foreldrene dine er støttende mennesker så går det nok fint skal du se! og om hun rynker på nesa så kan du jo si "om dette er det "verste" jeg finner på så burde du i grunn være fornøyd, tenk på alt annet jeg kunne ha rota meg borti.... hehe"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...