Gå til innhold

Påmelding for treff 26. januar, april-junimammaer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Takk for sist til de som var der - og godt jobbet Birthe78!

Jeg tenkte det kunne være greit med en liten påmeldingsliste til treffet 26 januar, så er er den.

Jeg planlegger å være der!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer jeg, var ikke med sist gang, men henger meg på nå. Har termin 15 juni.

Skrevet

Jeg satser på å bli med! Fikk ikke sjans til å bli med sist pga bekkenet, men håper på å bli med denne gang :)

Skrevet

Hei!

Kjekt å treffe dere! Er desverre bortreist 26.1, men håper å komme tilbake sterkere senere. Er tilbake ca 1.2, så det er fint om neste treff blir etter det:) Kos dere masse!

Skrevet

Heisann!! Se av overskriften at det er et treff for april - juni mammaer, men under en tråd har maikatt skrevet at det bare er for april - mai mammaer. Hadde tenkt å møte opp, men nå vet jeg ikke hvem dette treffet er for eller ikke. Hadde vært fint om noen ordnet opp i dette og eventuelt endret overskriften om det er et treff for april - mai mammaer og ikke juni eller for april - juni. Har selv termin 15 juni.

Skrevet

Det ser ut til at beslutningen nå er et treff for april-mai og et treff for juni - juli.

Skrevet

Hei alle!

Jeg har termin 26. mai, og satser på å komme på treff på mandag. God helg så lenge.

M:)

Skrevet

Eg er med. Hyggeleg gjeng sist gong, så blir gjerne betre kjent:-)

Stemmer nok at vi snakka om at det var nok med april og mai, vi var ein del sist gong. Det er også det som står under "Planlagte BIM-treff i Bergen", så litt missvisande overskrift her....

Skrevet

Hei!

Jeg har ikke sett disse treffene før nå, er det for sent å henge seg på i kveld? Jeg har termin 11. mai og trenger å møte andre i samme "fase":)

Skrevet

Det er ikke for sent før treffet er over:)

Kom, kom!

Skrevet

Hei!

Hadde tenkt å slenge meg på denne gangen, men det passer dårlig i kveld. Satser på å bli med neste gang!

Skrevet

Må visst melde avbud, får dessverre ikke mulighet til å bli med i kveld heller :(

Kos dere masse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...