Gå til innhold

Hva kan jeg ta for et par pent brukte ecco vintersko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte dem i nov. 08. Gutten min har brukt dem litt i bhg. Men han har sovet mye på dagen, så han har ikke brukt dem så mye. Han er 1,5 år så de er pent brukt.

Saken er den at jeg har kjøpt feil str., de er trange med ullsokker i allerede.. :o( Så jeg vil selge dem for å kjøpe nye. De kostet ca. 700 kr. når jeg kjøpte dem.

Hva kan jeg selge dem for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Små barn skal helst ikke bruke sko som andre har brukt før dem... fordi skoen blir formet etter foten til den som bruker den først! Om det er noen som vil ha de tror jeg ikke du får mer enn ett par hundre kr for de... er jo tross alt brukt :)

Skrevet

Enig med over her. Barn skal ikke arve sko, alle barn går ulikt og former skoen forskjellig ja. Så tror nok ikke du får solgt de nei... :(

Skrevet

Tror (og nesten håper på andres vegne) at "alle" sitter med kunnskapen om hvor viktig skotøy er for barn og deres fremtid at ingen kjøper brukte sko!

De må tross alt leve med rygg og bein resten av livet. Da er det vårt ansvar å gi dem en god start.

Et par feilkjøp vil det nok alltid bli. Det dyreste er heller ikke alltid best.....

Skrevet

ser det er mange som selger brukte barnesko på finn.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...