Gjest Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Hjelp! Våkner med kjempehovne øyne hver dag nå. Ser ut som jeg har hatt en allergisk reakjon, bortsett fra at det ikke er rødt eller klør. Bare veldig hovent! Noen som opplever det samme, eller har det ingenting med svangerskapet å gjøre?? Jeg har aldri hørt om hovne øyne før, bare hovne bein. Noe jeg også har hatt de siste dagene... Jeg har 10 dager til termin.
lchristin-nydelig tulle Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 jeg har også hatt hovent ansikt men ikke såå ille, men vet at det kan være et tegn på svangerskapsforgiftning..lenge til du skal til legen?
påskebabyen + novemberbabyen Skrevet 17. januar 2009 #4 Skrevet 17. januar 2009 hei hei Jeg erhar også våknet med hovent ansikt, men for min del så kom det mest sansynlig av allergi. Har du spist noe du kan ha reagert på? Jeg fant ut at jeg reagerte på nugatti
Gjest Skrevet 17. januar 2009 #5 Skrevet 17. januar 2009 Var hos legen på torsdag, det var første dagen med hovne øyne. Alle testene mine var fine da. Legen trodde jeg kanskje var hoven pga veldig lite søvn den natten... Men bør jeg ikke ha flere andre symptomer hvis det er svangerskapsforgiftning??
påskebabyen + novemberbabyen Skrevet 17. januar 2009 #6 Skrevet 17. januar 2009 jeg fikk beskjed av legen på KK at tegn på svangerskapsforgiftning er vondt i fremme i hodet og øverst i magen, i tillegg til høyt bt, protein i urinen og vann i kroppen. Har høyt blodtrykk og fikk beskjed om å ta kontakt drsom jeg fikk vondt fremme i hodet og øverst i magen. Har heldigvis ikke merket noe sånt
skrollan Skrevet 17. januar 2009 #7 Skrevet 17. januar 2009 Våkner ofte med hovent oye. Gjerne samme side som jeg sovet mest på i lopet av natten. Gir seg utover dagen. Formen er for ovrig helt fin og ingen odemer andre steder.
Gjest Skrevet 17. januar 2009 #8 Skrevet 17. januar 2009 Hei. Hva er det som er hovent? Øyelokkene, eller slimhinnen inne på øyet? Problemer med å åpne/lukke øynene eller andre ting?
Gjest Skrevet 17. januar 2009 #9 Skrevet 17. januar 2009 Det er bare øyelokkene og under øynene det er hovent. Ingen problemer med å åpne øynene og de er ikke såre. Er nok som noen sier bare vann. Ringte og spurte på fødeavd. og JM der sa at det nok bare er fødeansikt. Noen fødende kan få hovne øyne, lepper, nese og kinn fra ca 3 uker før termin og frem til fødsel. Ble beroliget av det.. Men veldig kjipt å se sånn ut da (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå