Gå til innhold

Hjelp til rangering av disse navnene...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alle unge mødre?? det var da litt av en påstand.

Jaja. Har du foresten fått med deg at mathias er et ganske populært navn også eller?

Både Lukas og Mathias er fine navn HI.

Mathias Aleksander og Mathias Nikolai står fint til hverandre:)

Annonse

Gjest Siklerotte

*Fnis* - er kanskje noe i at det er en god del unge mødre som får Lucas'er da - har sett og møtt på en god del av dem=D Men alle er å ta litt i.

Liker best Matias og Nicolas, men er ikke noe glad i Aleksander og Nikolai....

Så uhm, vanskelig.... Matias Nikolai tror jeg da kanskje, eller Nicolas Aleksander, men helt uten Aleksander-navnet ja=)

Takk for svar... skikkelig vanskelig dette her med navn synes, jeg...

Er klar over at Mathias og Lucas er veldig vanlige navn, men jeg liker dem da. Niklas er ikke så vanlig.

Ellers er jeg ikke spesielt ung, men kanskje preget av at jeg selv har et VELDIG spesielt navn som folk ikke oppfatter før jeg har stavet det, så ønsker ikke å gi barna mine for speseielle navn heller. Men samtidig kjedelig å hete det samme som 10 andre i klassen når man begynner på skolen....

Personlig liker jeg Nicolas VELDIG godt og synes det stod godt med søsteren. Hvis du skal bruke dobbeltnavnet til daglig synes jeg det var litt tungt men det fungerer. Ville skrevet Nicolas Alexander.

Mathias Alexander var litt rart men personlig liker jeg ikke Nikolai så ville ikke valgt det som mellomnavn. Lukas synes jeg passer bedre på dyr og Niklas er jeg bare ikke noen fan av. Så jeg synes det må bli Mathias eller Nicolas med ett navn bak.

Jeg synes absolutt også at Lucas - spesielt skrevet med C - er et "unge mødre" navn.. Nå vet jeg om 3 under 17 som har sønner som heter nettopp Lucas, men føler liksom de skulle finne på noe i slengen, og snublet tilfeldigvis over One Tree Hill. Sier ikke at bare unge mødre kaller ungen Lucas, men jeg vet om rundt 6-7 stk. som alle er under 20 som har kalt barnet Lucas. Spesielt pent er det heller ikke.

Matias er vakkert, stemmer for Matias Nikolai.

Alexsander med både x og s ser jo bare utrolig stygt og teit ut. Niklas er jeg ikke så glad i, men Nikolai er fint. Dog passer Matias best til Emilie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...