Lillegull og meg Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Pumper dere mellom måltidene? Jenta mi på 5 mnd har nå begynt med fulle porsjoner grøt morgen og kveld. Føler at hun heller vil ha grøt enn pupp, så d virker nesten som om hun begynner å miste mer og mer interesse for puppen. Når hun får grøt kommer hun med koselyder, og kaster seg over skjea. Men hun er jo fortsatt avhengig av å få melk de andre måltidene, så jeg pumper meg for å holde prod. sånn noen lunde ved like.... men er d noen vits egentlig. Hun er ikke særlig glad i flaske heller..
<3 coccinelle Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Vits er det vel? Hun må jo ha melk i en eller annen form en stund enda. Og hvis hun ikke vil ta puppen kan du jo gi henne i flaske eller bruke morsmelk i grøten. Har lest at de kan miste interessen for pupp en periode og så ta den igjen senere. Jeg er ikke noen mester på dette. Må gi en del mme i tellegg til mm fordi jeg har for lite melk. Men jeg tviholder på de dråpene jeg har....Prøver å gi pupp så ofte jeg kan men av en eller annen grunn kommer det mest melk om kvelden og natta.
Lillegull og meg Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2009 Jeg veit at hun må få melk utenom de grøtmåltidene, men d jeg lurer på er om jeg fortsatt må pumpe meg, eller om jeg skal la henne styre melkeproduksjonen? For hun drikker jo ikke så mye lenger, slik at d fører til brystspreng, men hvis jeg fortsetter å pumpe meg slik jeg gjør nå, blir d bare til at jeg har alt for mye melk i forhold til etterspørselen. Men så er jeg redd for at d kan bli for lite til de andre måltidene også!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå