Gå til innhold

flere barn som digger dora the explora?

Anbefalte innlegg

Skrevet

her digger snuppa det. synd det går så dumme tider... hun får sett det på morgningen innimellom men vi må egentlig være i barnehagen til kl 9.30 og da rekker vi ikke det...

hun har fått den på film av farmoren i dag da...;) men på engelsk. men det blir sikkert like stas det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa er egentlig en mikke mus fan, og var ikke særlig interessert i dora. Var ikke mye hun hadde sett på det før hun plutselig hoppet opp og ned av glede da det n dag kom på skjermen.

Synd det går på dum tid ja.. Hun får som regel se de første 10-15min før vi må gå. I dag skulle vi gå litt senere, så da fikk hun med seg hele.. men hun reagerer ikke noe særlig på at jeg skrur det av...

Skrevet

Her går det i Dora,Mikke mus, kaptein sabeltann og elias!

Skrevet

Ja, både minsta på 2 år og største på 5 år liker Dora.

Skrevet

Jaaa! Begge mine jenter elsker Dora. De har Dora ryggsekk, Dora gensere, Dora leker, masse Dora DVD'er etc. Det er Dora Dora Dora hele dagen. De er 2 og 4 aar.

Men vi bor i USA, det forandrer kanskje saken noe fordi her er Dora utrolig populaer. Visste ikke at det gikk i Norge. Er det fortsatt paa spansk da eller?

Skrevet

Er ikke såå lenge siden Dora begynte å gå på NrK... men har blitt veldig populært.. tror ikke det selges så mye stesj her enda, men det blir vel.. De snakker norsk..

Skrevet

snuppa her har fått skjørt og 2 gensre til jul og har en pysjamas og klistremerker med dora. kjempe stas..;)

Skrevet

Mulig jeg er litt snerpete - men guttungen får ikke se det - for makan til kommersielt program med dårlig pedagogikk...

Skrevet

Er det det som går som barne-tv på tirsdager?

Den mellomste min er vill etter den serien, men det er reven rappo som er mest spennende her i gården..

Skrevet

Dårlig pedagogikk?? Hva mener du med det?

Skrevet

I følge sambo så liker gutten min det - men jeg har mer tro på at det er sambo som liker serien :o) Maken til glede da han så at dem viste Dora i kveld - guttungen kunne ikke brydd seg mindre.

Han er Mikke Mus fan og maser om å se det på tv.

Skrevet

Jeg følger visst ikke med,skjønner jeg-for kem er dora the explora???

For her går det i Postmann Pat for fullt-ikke intressert i noe annet..prøvd og la hu se på barnetv men da bare går hu eller så vil hu se på Pat-får se på en liten stund,etter frokost og etter kveldsmat..!!

Skrevet

Sønnen min elsker å det :D Rappo ingen rapping :P Artig serie.

Går på tirsdager på barnetv da :)

Skrevet

Syns den serien er dritslitsom! Men jentene liker den(= Finnes Dora artikler på barnegarderoben.no :)

Skrevet

Her er det super populært!

Har en 2åring og 4åring som nå sier "deliscious" når noe er godt og "open" når noe skal åpnes :) Jenta har fått dora pysj og dora truser...litt flaut da hun begynte å løfte på skjørtet for å vise presten i en dåpssamtale og at hun fortalte at hun hadde vist barna i bhg (hun vet godt at hun ikke skal vise fram truser hun erstolt av, men hun klarte ikke å la være) Leter etter dora ting til gutten også han er nemlig litt misunnelig, skulle ønske jeg fant noe med reven Rappo på..... (Han prøver dtadig å få låne de rosa doraskoene til ei jente på hans avdeling i bhg :)

Jeg synes ikke det er noe å si på pedagogikken! Her vil barna lage karter, de har lart at det er lurt å si ting flere ganger for å huske det og lærer engelske ord!

Det eneste negative er at det selvfølgelig er veldig kommersielt, med effekter til slags osv...)

Skrevet

Ja datteren min som er 2,5 år elsker Dora. Har kun sett den engelsk spanske versonen men tror den finnes på mange språk.

Vi har både Dora bøker, Dora dukker, Dora underbukser og Dora ryggsekk:-)

Skrevet

kakadubaby

hvor har du kjøpt bøkene?

vi har den på dvd. da er den på engelsk og spansk....

Skrevet

Bøkene har jeg kjøpt i Irland og i USA. Du kan sikkert bestille på nettet.

Skrevet

skal til england snart kanskje vi kan kjøpe det der..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...