Gjest Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Navnet er ennå uklart. Har en sønn Edvard, men er ikke så nøye på at navnene må passe sånn helt. Vurderer disse så lang: INGEBORG er det så maskulint som "alle" skal ha det til, hva mener dere? INA men vil ha et navn til, noen med forslag til hva som kan stå før/etter? CHRISTIAN men vil ha et navn til, noen med forslag til hva som kan stå før/etter? THEODOR men passer det dårlig på en voksen mann? OSKAR men jeg liker det egentelig ikke så godt! Har dere forslag, bare skrik ut!
Synnøve_Solbakken Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Edvard er nydelig Ingeborg er ikke maskulint, det er kjempefint )) Ingvild er en litt mykere variant hvis dere ønsker det, men Ingeborg er superdupert det Ina - litt harryassosiasjoner Christian er veldig fint, Ole Christian, Harald Christian, Per Christian, Hans Christian, Christian Olai, syns egentlig det er finest alene. Theodor - fint nok, litt barnenavn, men når han blir voksen så er det nok ikke det Tidene forandrer seg. Ikke mange år siden barn ikke het Agnes og Emil. Oskar - egentlig ikke så glad i det, kjenner derimot et søskenpar som heter Edvard og Oscar Andre forslag: Ingvild som jeg hat nevnt allerede Ingrid Kristin Andrea Elina Håkon Gustav Magnus Fredrik Thomas Henrik
prebs Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 Ingeborg - synes det er kjempefint og ikke maskulint. Passer bra til Edvard - to flotte navn! Ina - liker ikke og synes ikke det passer til Edvard. Christian - liker veldig godt. Christian August, Christian Magnus eller Christian Fredrik er flotte, men, ja, det står veldig godt alene og passer bra til Edvard. Theodor - helt ok, men litt barnenavn, ja. Oskar liker jeg veldig godt og synes det passer bra til Edvard. Ellers: Johanne Mathilde Kristine Ida Oda Maria Marie Herman Jørgen August Fredrik Henrik Magnus Peder William
ma-85 Skrevet 17. januar 2009 #4 Skrevet 17. januar 2009 Synes både Ingeborg, Christian og Oskar passer bra med Edvard.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå