*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 skal kjøpe meg en Avent brystpumpe nå.Men hva er best av manuell & elektrisk?
Makko med to små gutter Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Ikke store forskjellen egentlig, på pumpe-effekten. Bruker den el. bare fordi jeg er lat ;-)
...♥... Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 Jeg har manuell Avent pumpe, og er fornøyd med den. Men ser nok at det hadde vært snedig med en elektrisk pumpe også.. Til å begynne med hadde jeg så mye melk at det gikk veldig greit å pumpe seg, men nå tar det så lang tid før melken kommer, så nå hadde det vært veldig greit med en elektrisk pumpe..
super76 Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Jeg har den som er manuell og elektrisk - veldig glad for den!! Har pumpa en gang med manuell pumpe, ikke avent sin, og det var skikkelig dritt - for å si det sånn rett ut:-)
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2009 Oki takk for alle svar! Da blir det nok en elektrisk pumpe på meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå