Synnøve_Solbakken Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Kjeder meg litt ja.... Særlig flere guttenavn synes jeg er skikkelig tøffe, kunne ikke brukt dem selv, og de er veldig langt fra sukkersøte. Fridtjof Ørnulf Kåre Vigleik Av jentenavn er det ikke så lett, de blir ikke like fine, men de er hvertfall ikke for "prinsesser" Dagmar er jo uslåelig, messer ikke med noen som heter det liksom Kristofa Perdis Hjørdis Alfhild (Alvilde er fint da) Asta Målfrid
Gjest Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Hugo Morgan Frikk Samson Og du kødder ikke med en Margot!
prebs Skrevet 17. januar 2009 #5 Skrevet 17. januar 2009 Eller: Magda Hjørdis Olga Petra (Men Stine derimot...) Av guttenavn synes jeg disse er så groteske at de blir kule: Johnny Ronny (med søster Randi) Raymond Harry Henry Benn
prebs Skrevet 17. januar 2009 #6 Skrevet 17. januar 2009 Hvordan kunne jeg glemme Preben?! Det er styggkult, det...
Synnøve_Solbakken Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 17. januar 2009 Da må vi ta med Tommy også, siden alle kompisene er med
Vannmann35 Skrevet 17. januar 2009 #8 Skrevet 17. januar 2009 Laurits Fridtjof Flemming Guttorm Lorang
syngejente Skrevet 17. januar 2009 #9 Skrevet 17. januar 2009 Roger Har en kompis som heter det.Kunne aldri kalt ungen min for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå