murmelmamma Skrevet 16. januar 2009 #1 Del Skrevet 16. januar 2009 Sukk..jeg har masse masse for mange kilo...og har flere ganger prøvd drastiske ting som pulverkurer og diverse....med det resultat at jeg sprekker så det synger..og gjerne går OPP noen kilo... Nå har jeg rett og slett tenkt helt nytt...for min del.... jeg spiser grovt brød og knekkebrød..i stedet for polarbrød og kneipskiver med MYE smør og feite oster... til middag spiser jeg en vanlig porsjon med mat...ikke en DIGER med FEITE sauser og lignende...nå har vi reine fiske og kjøttprodukter...og MYE grønnsaker....MYE grønnsaker.... Dersom jeg trenger noe i løpet av dagen...tar jeg frukt / grønnsaker eller et knekkebrød med magert pålegg...IKKE en halv pose med chips...eller en stor melkesjokolade..... Jeg drikker ikke juice lenger...men masse vann........ Jeg har også laget faste avtaler med to venninner om å gå tur en gang i uken med hver av dem....dvs to turer i uken mot før INGEN... så nå håper jeg....sakte men sikkert at jeg vil merke endringer.......det verste er at jeg ikke har vært sulten en eneste dag...jeg har ikke vært i nærheten av å sprekke heller..for jeg er jo ikke sulten...trenger jeg noe spiser jeg et knekkebrød...er bedre det enn å deperat ikke skulle gjøre det og ende opp med å trykke i meg en 2litersis..... jeg har ingen hastverk med vektreduksjonen...nå skal jeg innarbeide sunne og gode vaner...og så ser vi hva som skjer..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139460769-drastiske-kurer-er-over-og-ut/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå