Gå til innhold

Noen som har tatovering på innsiden av håndleddet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ha to tatoveringer til, enten på innsiden av håndleddet (det heter det, ikke sant, det myke myke ved siden av håndflaten?), eller nederst på leggen.

HVor vondt er det på innsiden av håndleddet? De jeg har på ryggen var jo levelige..

Skrevet

Jeg har tatovert navnet til sønnen min på innsiden av håndleddet.. Det værste var akkurat over pulsåren, men synes det var værre på ankelen... Den på innsiden av håndleddet måtte jeg ta 2 ganger, for hun som hadde gjort det først gjorde en litt dårlig jobb, så den måtte fylles ordentlig... Men nårneste kommer blir det jo et navn på andre håndleddet også! Så SÅ ille var det ikke! Er jo sååå verdt det! :-D Tror du kan finne den inne på bildene mine på profilen...

Skrevet

Det gjorde litt vondt, vondere enn den jeg har på korsryggen, men helt klart verdt det;)

Skrevet

Jeg har.

Jeg har på innsiden av håndleddet, lenger oppe på underarmen, på leggen, i korsryggen og i nakken/øverste del av ryggen.

Den på innsiden av håndleddet var minst vond. Den på ankelen var definitivt vondere (syns jeg.)

Den i korsryggen og midt på underarmen var verst.

Skrevet

Takker:)) Da blir det på innsiden av håndleddet:)

Det var der jeg helst ville ha dem også! Godis at det ikke var såå vondt. Verdt det absolutt, tror jeg!

Skrevet

jepp jeg har på innsiden av håndleddet, synes den var mindre vond en den jeg har på siden ¨på ryggen:)

Skrevet

nei, men skal ha:))

må finne noe som symboliserer alle de fem barna. kan liksom ikke ha navnene,hehe..

Skrevet

Syns ikke det var vondt i det hele tatt :))

Litt ekkelt med den senen? som spratt til sides når han tatoverte over den men :P

Skrevet

Jeg skal ha to små tegn, et for hver av guttene mine:) Hadde jeg skulle hatt fem måttet jeg ha større armer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...