Gå til innhold

Kjøpte visst vogn idag....

Anbefalte innlegg

Skulle ha søskenvogn, da Jonas vil være 15-16 måneder når jenta kommer. Så skulle vi bare prøve den idag- men jammen kjøpte vi den ikke og. De skrev at garantien ikke skal gjelde fra før 1 juni siden det er ikke før den den skal brukes.

En Carena Double Swing. Kresen som jeg er skulle den være i sort, ha babybag som gikk annenvei enn sportsdelen så ikke han skal pille på minstejenta- og separate kalesjer så de ikke kræsjer. Og heller ikke koste skjorta- så da ble det enten denne eller en Easywalker Sky Duo men den er jo myyyye dyrere. Denne kosta 4498 me bagen.

Andre som er tidlig ute??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139459493-kj%C3%B8pte-visst-vogn-idag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe. Ja var også ute og skulle bare kike på vogn, men endte opp med å måtte rydde bagasjerommet for vogna skulle jeg ha:) Endte opp med en emmaljunga duo edge, i svart og stålgrå. Vet jo ikke kjønnet så da passer den uansetthva det blir.

Tenkte d måtte være stor bag siden vi bor i nordnorge og vinterene er kalde, så det er god plass til voksiposen til neste vinter... Så nå står vogna i stua og jeg går å smiler og triller. Er min første graviditet så er jo stor stas. Vogna kosta vel egentlig 8000, men de solgte fjorårets modell(2008) for 6500, så da slo jeg til:)

Vi har ikke kjøpt vogn enda. Vet ikke helt når dette skjer. Men vi er enige om å vente med å kjøpe bilsete, vogn, stellebord og slikt til vi har vært på UL og fått bekreftet at alt er i orden og i fin stand ;) Å kanskje så er det 2, istede for 1 =P hehe.. Håper ikke det, da.. Men ;)

Så regner med vi begynner å titte litt mer etter tirsdagen , siden vi skal på UL da;) Spennende =D

Er ganske kresen på hvordan jeg ønsker bvognen selv. Vil ha kombi vogn, god å trille, kunne endre kjøreretning, justere håndtaket man holder i. ikke 3 hjul. osv osv... vi har spart en del kr, så blir nok bra=D

Hei der!

Vi får akkurat samme aldersforskjell som dere, å har vært på utkikk etter en bra søskenvogn.

Kan du fortelle meg de innvendige mål på bagen?????

Har sett flere plasser på nettet, men står ikke opplyst.

På forhånd takk

var det på bagen til carena doublw swing vogna du mente? har ikke bagen her nå, så får ikke målt. liten plass så den står hos svigers til vi skal bruke den. men er ikke så veldig stor- hadde en løs hardbag til emmaljunga vognen til gutten her, og den er litt større enn den. men den er liten fordi om....

grunnen til at jeg valgte den vogna var fordi jeg skulle ha separate deler, sann at en kan ha en babybag vendt mot den som kjører. og separate kalesjer så de ikke kræsjer når en har babybagen med egen kalesje på.

du kan jo gå på www.carenababy.com og sende en epost til de. svarte meg veldig raskt når jeg lurte på kor mange kg den kan brukes opp til

Annonse

Hei igjen!

Takk for svar:o)

Jeg har funnet ut av det der. Den er 30 cm bred.

Vil også ha to seperate deler.. Ha sett veldig på Twin Cangaroo, synes den er veldig fin og ser god ut å kjøre. Men dyr!!!! Synd det skal være så dyrt.

Å siden jeg bor her i nord, må jeg ha ei vogn som kan ha en ordentlig vognpose i... Blir kanskje dårlig med plass hvis det bare er 30 cm.

Blir jo litt rådvill her... Hva skal man gjøre....???

jeg har også handlet vogn..synes egentlig det er altfor tidlig men hvis man skal vente til slutten med å handle alt blir det mye penger å ut med på en gang..men jeg kunne ikke si nei til å handle helt splitter ny brio duo komplett vogn m. regntrekk, nytt brio bilsete m.base, stelle pute til bare 6325,-......på renes skulle de ha 7000,- for bare vognen...lønner seg å å gå fra butikk til butikk å høre på priser....=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...