DesLykke08<3SepLykke12 Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Skifta bleia på småen.. der var det grønn diare bæsj, gitt? han er 5 uker og jeg har aldri sett dette før. han gråter ikke og virker kvikk og opplagt.. noen som vet, eller vært bort i det samme?
Gjest Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 gutten min hadde sånn lysegrønn bæsj en dag eller to,men det gikk over. vet ikke hvorfor han fikk det,men tror det ble sånn etter jeg spiste mandariner?? for det reagerer han på,og når jeg spiste en mandarin en uke etterpå så fikk han grønn bæsj da også,men gjerne det bare var tilfeldig,ikke vet jeg,hihi
Septemberprinsen Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 Tror det er ganske vanlig,- både at det er grønt og at det er flytende. Han får kanskje bare mm? Gutten min hadde det samme, og da jeg spurte hs sa hun at det nok kom fra hormonene i mm.
Gjest Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 min var forresten 2 og 3 uker når dette skjedde
DesLykke08<3SepLykke12 Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2009 ja, han får for det meste bare mm.. sånn som i går fikk han litt mme 50ml. for jeg var borte..men han fikk jo det også når melkeprod. min ikke hadde kommet ordentlig i gang enda.. som litt erstatning.. ja, det er vel ganske normalt da, tenker ejg=) og bra er det.. han erjo helt kvikk og spiser som normalt etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå