Gå til innhold

Noen fra Vestfold her som kanskje vill bli kjent?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er nå vi to (venteriaugust) ganske likt:-) Jeg skal på ultralyd den 26 januar-da får jeg jo en annen termin regner jeg med....Lurer ikke på om jeg er litt lenger på vei..Var inne på siden din, og lurer på hvor du fikk tatt den 3D ultralyden?Hadde vært litt tøft hvis de hadde det på Fritzøe Brygge ;-)

Hei Iwar!

De bildene er fra forrige svangerskap. Det til høyre (det beste syns jeg da) ble tatt på den ordinære ul i uke 16-17 og da var jeg hos Grønvold og Lunde. Ble veldig overraska da han plutseleg svitsja over på 3D! Veldig gøy! Så de har muligheten ja:)

Det andre mener jeg ble tatt i uke 26 eller no, da vi var på Nøtterøy på privat 3D ul der.

Jeg skal på tidlig ul i morgen på SiV:) Blir sikkert endra på termindatoen, men så vidt jeg forstår vokser de litt i rykk og napp nå? Tenker jeg beholder den termindatoen jeg mener stemmer inntil den ordinære ul i mars.

Lykke til på ul!

Annonse

Viventeriaugust..

Hvordan var det på ultralyd?Jeg blir mer og mer spent nå-mandag skjer det:-)Jeg skal til Grønvold-skal spørre meget pent om han ikke kan prøve litt 3D..;-)

Jeg skal på ordinær ultralyd i mars også,samtidig som jeg vel kunne tenke meg en 3D ultralyd litt lenger ut i svangerskapet...

Ha en fin helg-håper vi ikke snør inne;-)

Spennende med ul i dag da!

Vi hadde en fantastisk, men altfor kort møte med minibabyen. H*n sparka og veiva med armene og snudde seg mot oss. Veldig kjekt. Hjertet banka og legen syntest ho kunne skimte urinbæra. Ho ville ikke gi ny termindato siden det er så tidlig enda, men nurket var 4,5 cm fra rumpe til topp, så min termin på 12.august såg ut til å stemme bra. Det ble tatt utvendig ul. Ble nesten litt skuffa, var så innstilt på innvendig. Hadde nok fått sett enda litt mer da.

MEN det viktigste er at alt såg helt fint ut. Så nå nyter jeg og gleder meg over livet der inne.

Lykke til i dag Iwar. Spent på å høre hvordan din opplevelse blir!

Hei Vvia...

Jeg var nå egentlig ganske nervøs før ultralyden-tenkte litt på om alt "var som det skulle være"...og det er nok det:-)

Vår baby sprellet vilt inni der, og målte 5,5 cm fra rompe til topp.Så terminen min ble ikke flyttet på, selv om jeg kanskje hadde trodd det.Men legen sa jeg hadde en livmor større en normalen.

Vi sa det til storesøster på 4 igår-hehe-hun snakker ikke om annet!Skal kose magen min,synge for babyen,lese for babyen-og det er ikke måte på hva hun skal gjøre for og med babyen når den kommer ut!

Det samme gjelder bestemødrene :-)

Nå er det bare å fortsette rugingen....Så blir alle fornøyde;-)

Hei! jeg er også fra larvik.. venter min første 25 august (foreløpig).. hehe.

er dere hos lege eller hos jordmora? skal dit om to uker, og håper på å få ultralyd.. :P er liksom så uvirkelig enda.. hehe.

Hei bebis aug09! Koslig med flere her inne fra Larvik:)

Var hos legen like før jul og skal dit igjen i februar. Så blir det jordmor og lege annenhver gang fremover som sist. Håper det blir ul på deg da. Morro å sniktitte litt;-)

Iwar: Så flott alt stod bra til med nurket da! Den kommende storesøstra her i huset snakker om "baby i magen" når hun ser andre gravide, men tror ikke hun helt har skjønt enda at mamman også har det;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...