Gjest Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 lurer på om jeg får snuppa før tiden, har ks dato om 9 uker, men hun har lagt seg med hodet ned og jeg har vanvittig med nedpress hele tiden, det er veldig annerledes enn sist jeg var gravid, da gikk en uke over og fikk aldri bekkenløsning. nå har jeg hatt bekkenløsning de siste 10 ukene, samt kraftig nedpress siden hun la seg ned med hodet for snart 2 uker siden... noen som får inn noe?? 080377 takk!!!!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Hei på deg:) Har egentlig tatt en pause med spåingen men tenkte å svare deg siden du har hjulpet meg før. Ser at det ble keisersnitt på deg, det var det jeg så.Jeg føler egentlig ikke at hun kommer før tiden og at nedpresset kommer til og avta etterhvert.Får også opp at du kommer til og få en fin opplevelse av keisersnittet. Du spådde meg gravid i nov des men ingen spire enda, kan du se når den sitter?Ser du noe i forhold til jobb? Klem fra anonym 11
Gjest Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 takk vennen var oppmuntrende!! sleng inn datoen din her så skal jeg se på deg i løpet av helgen, er ikke helt i form nå ikveld, men skal absolutt få det itl i løpet av helgen ))))) klem
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Bare hyggelig det..Dato:16.08.82 du får ha god bedring da.Skal titte innom her er ikke så ofte her lenger.
Gjest Skrevet 19. januar 2009 #7 Skrevet 19. januar 2009 hei vennen, har vært dårlig i hele helgen, endte med at jeg kastet opp i hele går.. håper det har snudd nå så jeg kan få litt energi.. snuppa skal i bhg imorgen, så da har jeg nok tid på dagen til å se på deg sorry for at det tok litt tid... klem
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #8 Skrevet 19. januar 2009 Hei Hei! Huff så kjedelig og ha vært dårlig hele helgen, håper du er bedre nå Bare ta den tiden du trenger har ikke dårlig tid. Ha en fin kveld da. klem anonym11
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #9 Skrevet 19. januar 2009 Hei whitelily hvordan går det med deg? hvordan går det med leilighet og bank?? Dette er hun som du fortalte om husbygging og viktige avgjørelser.
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #10 Skrevet 21. januar 2009 hei anonym, her er alt greit, begynner å bli frisk etter forkjølelse nr 3 i vinter.. er litt lei av å hoste og ikke føle meg vel, men får håpe de siste ukene av svangerskapet blir fine har vært et langt og tungt svangerskap og veldig forskjellig fra forrige gang.. men men! vi har bygget hos redet til nye babyen kommer i leiligheten, så håper ikke vi må selge hehe.. men har ikke fått gjort noe særlig mer med banken, min far som er kausjonist er i utlandet til slutten av feb, så får ikke gjort noe før han er tilbake.. men har tro på at vi får det i orden enn du? alt bra?? skjedd noem er med huset og alt det der? får du inn noe på meg, så rop ut klem
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #11 Skrevet 21. januar 2009 hei igjen anonym 11, formen er litt bedre så titter litt i kortene, men ta alt med en klype salt, leeeenge siden jeg har brukt de og så dumt at ikke spiren har sitti enda....jeg får desverre heller ikke en umiddelbar graviditet på deg.. men skal du ut å reise ?? ser at du har en avgjørelse og ta også, og du vil føle en enorm ro og indre styrke når det er gjort. du vil være klar for å gå videre og starte på nytt.. ser du får en gutt når du blir gravid, og han ser ut til å komme i jan neste år.. så kanskje det ligger en graviditet på deg i mai da.. prøvde å legge en gang til og fikk samme kortene på nytt.. så lar dette ligge for nå, og ser gjerne på deg igjen om litt ))) masse lykke til, og øv masse på å få spiren til å sitte, så kanskje den sitter lenge før jeg så i kortene om du ser noe på meg så rop ut er fortsatt spent på om det er noe frieri i gjære i år hehe.. klem
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #12 Skrevet 21. januar 2009 Håper det ordner seg iallefall:) jeg har det bra:) Får vite om jeg er gravid om noen dager.. huset har det fint. Vi har levert inn tegningene, og venter spent på pris:) Så skal vi sende søknad til kommunen:) Klem
☆lieela Skrevet 24. januar 2009 #13 Skrevet 24. januar 2009 Hei:) Ser ikke noe unormalt på deg, ks dato er i boks føler jeg! Alt går bra:)) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #14 Skrevet 24. januar 2009 Takk for at du tok deg tid white lily...Jeg skal ut å reise i juni og akkurat nå så går edt ikke helt bra mellom meg og sambo så har et stort valg og ta fremover, jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre.Kan du se noe mellom oss?Jeg er ikke i form om dagen så kan se på deg en annen dag:) Klem anonym11
Gjest Skrevet 24. januar 2009 #15 Skrevet 24. januar 2009 takk samsaya og anonym 11 send meg datoen til kjærsten din så skal jeg se på det god bedring! klem
Gjest Skrevet 24. januar 2009 #16 Skrevet 24. januar 2009 hei anonym så kult at dere har kommet igang med huset, håper dere har fått alle papirer og detaljer på plass ble det noen spire på deg?? klem
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #17 Skrevet 24. januar 2009 den er 05.06.80, sliter psykisk egentlig og føler meg dårlig av det, er så mye om dagen og den usikkerheten om hva som er best for meg Klem anonym11
Gjest Skrevet 25. januar 2009 #18 Skrevet 25. januar 2009 uff da vennen høres ikke greit ut det her, får du hjelp eller har du noen å snakke med?? føler du trenger det veldig!! om du bare vil ha en venn å snakke med så send meg en pm, har selv gått gjennom år med depresjon og angst og vært i masse behandling, så har litt erfaring ang deg og kjærsten så får jeg inn at han ikke helt klarer å forstå din situasjon. du trenger masse hvile og ro for å finne deg selv igjen. du vil finne en balanse i livet ditt, og få glede og overskudd igjen, men nå er det som om å du må gå inn i deg selv, konsentrere deg om degselv og bli frisk.har du en yngre venn du kan være fortrolig med så bruk dette menneske, for jeg føler desverre ikke at kjærsten din er helt moden og på nett emd det som skjer med deg. han klarer ikke være det du trenger desverre. men det du søker av styrker og mot finnes i deg, så ta tiden til hjelp og jobb deg ut av denne dumpa vennen! håper dette gir deg noe, og som sakt rop ut eller send meg en pm om du vil jeg skal se mer på ting, nå ble det mest generelt på deg og kjærsten fremover klem
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #19 Skrevet 3. februar 2009 Hei Whitelily:) Nå venter vi spent på anbud:) Håper ikke det blir for dyrt, men er redd det blir litt i dyreste laget og da flytter vi. Er ikke gravid enda. Er så vanskelig når mannen har reisejobb:( Tror vi akkurat bommet på eggløsning denne mnd og:( Hvordan går det med deg?? Klem
*Idae123 Skrevet 3. februar 2009 #20 Skrevet 3. februar 2009 venter fortsatt i spenning på hva du får opp på meg whiteLily.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå