Gå til innhold

Hvor mye har vi lagt på oss i løpet av snart 9mdr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser den forrige listen går tilbake til oktober så den ble så lang..litt morro å oppdatere: Hiv dere på dere som vil:D

Jeg selv er i uke 37++ og ligger på 69kg nå, opp ifra 61, så økning på 8 tilsammen, jeg er kjempeførnøyd:D termin 10februar, men hu er nok ute litt før tiden.. håper jeg:D

Fortsetter under...

Skrevet

Gulp. Starta for 37 uker siden på 65 kg, nå stopper vekta på 83...Men har fått endel vann i kroppen de siste ukene og regner med at litt av vekta egentlig er liter. Har termin 6 februar. Var egentlig litt for tynn i utgangspunktet, så det gjør ikke noe om ikke alle kiloene forsvinner etter fødselen.

Lykke til med fødsel og tide etter jenter.

Skrevet

Hei

Jeg er 38 uker idag og har lagt på meg 10kg. Blir vel litt mer i løpet av de siste ukene, men ikke så mye:-)

Skrevet

Er 37 uker i dag og har lagt på meg 6 kg =) Er fornøyd med det jeg..

Skrevet

uke 36+5 gått ned 4kg :) stooor fornøyd:) er ganske overvektig så har nok å ta av :)

så når lillemor er ute skal jeg fortsette å gå nedover... d er planen ihvertfall :)

Annonse

Skrevet

er 36 uker i morgen og har gått opp 6kg. det er digg, men hvet jo aldri hva som kan skje de neste ukene da.

Skrevet

er i uke 37 i morra, og har lagt på meg under 8 kilo. termin 10 feb. Tror ikke det kommer til å bli veldig mye mer de neste ukene. Maks 10 tilsammen. Fornøyd, jeg

Skrevet

Gått opp fra 72 til 89,5 nå.... Jeg som ikke skal krysse de gylne 90!! Har to uker igjen, så det spørs da, om det holder..:S

Skrevet

36+4 og har gått opp 11,5 kg. Synes selv det ikke er så verst da jeg gikk opp 21 kg i forrige svangerskap:)

Skrevet

uke 34, og opp 9,5 kg

Skrevet

Jeg er nå i uke 37. Har gått opp fra 54 til 67 kilo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...