Gå til innhold

Min lille mirakelsønn er endelig født, og jeg vil gjerne ønske dere lykke til alle sammen!!

Tullemor1 & Gullemitt :-)

Anbefalte innlegg

Gullgutten kom til verden 5 januar, etter et langt og tøft sv.skap og mange tøffe år.. men alt er glemt nå når en sitter med gullet i armene og ser ned på han.. verdens skjønneste selvfølgelig hehe..

Han kom 14 dg før termin men er jo så glad jeg klarte å holde så lenge. Han var 3020g og 49 lang. Mamma er sååååååå stolt..

Jeg vil ønske dere masse lykke til, nå er det snart deres tur, og er det noen som fortjener dette så er det dere.. jeg krysser alt jeg har for dere og håper alt går fint og at dere får oppleve dette her!!!

Stoooor klem fra stolte Tullemor mamma`n..

Fortsetter under...

Hei kjære tullemor!

Gratulerer så mye!!! Jeg har registrert at du har fått gutten din, men tenkte å vente med gratulasjonen til du skrev inn nyheten selv. Jeg skjønner godt at du er lykkelig, jeg klarer ikke engang å forestille meg.... Og helt fantastisk at du klarte å holde han i magen så lenge, du har vært helt fantastisk!

Kos deg masse med gutten din!

klem

Tusen tusen takk... dette er bare uvirkelig!! Men så fantastisk følelse.. og jeg er såååå evig takknemlig for dette her... har ikke ord. kleem og masse lykke til!!!

Annonse

Heia tullemor! Gratulerer så masse masse, er så glad på dine vegne! Sitter selv her med gulljenta mi som ble født 1.1.09 og er så evig takknmelig selv også, merkes ekstra når jeg er innom her og gjenopplever masse følelser som jeg hadde i mang en time her på forumet. Vi er jammen heldige som får bli så takknemlige mødre og jeg unner både deg og alle andre her inne den opplevelsen så masse!

Lykke til og nyt dagene du fremover :)

God klem fra meg og lillejenta mi

• 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Herregud som tiden går................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nettet mitt var nede en lang stund og jammen hadde det ikke skjedd en del siden sist. Tenk at du allerede er i mål:o)..........

(føles osm om det har gått raskt for meg hihi.)

Gratulerer sååååååååååå mye!!!!!!!!!

Nå må du bare nyte,nyte,nyte og så satser jeg på at jeg kommer etter om ikke så altfor lenge til:o)

Stor klem

Tusen tusen takk finetine... jeg følger med på deg!!! Og krysser alt jeg har :o)) lillegutt vokser og blir så stor nå, han er nå snart 3 mnd og skikkelig lubben hihi spiser godt av mammas pupp..

kleeem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...