Gå til innhold

Graviditet og håndball!


Huldretussa

Anbefalte innlegg

Eg har nettopp testa positivt (hurra!!!) og er 4 veker på veg. Er superglad! Dette er min første graviditet og alt er veldig spennande. Speler handball, og har et tett program med kamper foran meg (på et nokså lavt nivå, da...). Lurer litt på korleis dette skal gå! Føler meg frisk og fin nå. Det er jo veldig tidlig i svangerskapet, så har ikkje så lyst til å fortelle noko til trenaren enda. Er det andre som har erfaring med handball og tidlig graviditet? Har lest fleire stader at det er heilt ok å spele dei 3 første mnd av svangerskapet, berre at ein ikkje bør ta seg heilt ut. Ein annan plass las eg at ein burde halde seg unna kontaktsporter som handball. Hmm... Er litt usikker! Skal spele kamp i morra, og trur eg kjem til å tenke en del på magen min..

 

Bør eg snakke med treneren med en gang, eller skal eg spele så lenge eg føler det går greit med kroppen?

 

Gi meg gjerne råd!

Klem fra aktiv og gravid jente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ser litt lengre ned på denne tråden er akkurat det med graviditet og handball diskutert flere ganger av folk som spiller selv, sjekk ut det du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...