Gå til innhold

Hjelp!! Hva er galt??!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har snuppa skreket hver eneste kveld i to uker. Det starter rundt klokken fem seks og kan vare helt til klokken to om natten. Det er ingenting som hjelper bortsett fra å gå å vugge henne, men ikke alltid det hjelper heller. Hun er ni uker. Er det kolikk?? Kan det være noe annet galt? Har lest litt om KISS og KIDD og mye av det som står der stemmer med hvordan snuppa er, men vet jo ikke sikkert. Hun er ikke sulten for vil erken ha pupp eller flaske når hun er sånn, ikke smokk heller..hun bare skriker. Begynner å bli ganske sliten da det tar på å holde på slik hver kveld. Er også bekymret for om det er noe galt.....Noen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, har ikke så mye tips anna enn at jeg ville dratt til legen for å utelukke noe anna enn kolikk iallefall. Men er avføringen som vanlig da? Forsøkt sukkervann for å se om det roer henne?

Såvidt jeg vet starter kolikk i uke 2-4, tror det er litt mer uvanlig at det starter så sent, derfor vile jeg dratt til lege for å sjekke at det ikke er noe anna galt.

Skrevet

Vil bare si at legen kan ikke se på hjenta om ho har Kiss... Så de kan si ho er frisk og allikevel er ho ikke det... Hva slags symptomer stemmer? Ligger hun som en C? Har hun favorittside med hodet? Ville fått undersøkt det hos manuellterapeaut var jeg deg... Om ikke det er Kiss, så kan det jo være andre spenninger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...