Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Okay - dette høres kanskje veeldig rart ut, ikke vet jeg... Men den siste tiden har det virket som om jenta vår har litt problemer med å bæsje... Hun ligger ofte og lager veldig trykkelyder - også blir hun ildrød i ansiktet. Ser ut som hun "jobber" veldig! Både våken og i søvne... Hun promper mye- ja her kommer alle detaljer;), men bæsjer ikke så mye... Hun skriker ikke, så tror ikke hun har vondt, men jobber altså mye med saken... De siste dagene har hun vært veldig utilpass, så jeg har tatt tempen på henne noen ganger for å se om hun har feber... og da har det regelrett fosset ut! Får hun det ikke ut selv, eller hva er det? Er det noe annet jeg kan gjøre for å hjelpe henne? Kan jo ikke drive å ta tempen på henne for at hun skal få bæsje!!
Mari med gutt nr 3 Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Akkurat sånn er min gutt på 1 mnd også!! Virker ikke som han har vondt, men trykker og jobber veldig. Sover dårlig på natten på grunn av dette. Når han sover i vognen sin på dagen, merker jeg lite av det. Vet ikke om han kan suge litt feil på puppen, sånn at han får inn luft, eller om det kan være noe jeg spiser som gjør dette.... Hadde ikke dette problemet med 1. mann. Jeg aner ikke hvordan jeg skal hjelpe han. Blir jo roligere staks han får bæsjet eller prompet da.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 Sånn er det her også.. og jeg får så vondt av han. Han er 11 dager gammel, de første dagene var det masse promp og bæsj og det var så bra!!! Men så har det stoppet litt opp, og jeg hører han sliter litt.. og han ligger hele natten og ynker seg liksom uff... har hørt vi kan prøve litt sukkervann.. 1 ts sukker i 2 dl kokende vann som blir avkjølt. Eller så kan man legge han i mage leie og stryke oppover.. skal prøve dette i kveld. Men han gråter ikke og det er godt. For da får mamma så vondt i hjertet sitt (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå