Single33 Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Heisann:) Så spennende det er og følge alle her inne....:)Nyttig og lærerrikt ja! Har invitert foreldra mine på søndagsbesøk og jeg vil fortelle dem om planene om turen til Danmark nå-er naturlig nok spent på reaksjonen deres-de har alltid støtta meg i mine valg og de vil nok forstå meg tror jeg-håper jeg..men det blir nok rart likevel.....lillejenta dems skal til Danmark...har lyst og sette ting i skikkelig sving nå om kort tid med de u.s. som er nødvendige-og har fulgt TR siden i høst..... Antar de vil bekymre seg for økonomien men jeg har regna på de og tror jeg vil greie meg fint..... andre som har erfaringer i forhold til og fortelle det til familien? God helg alle sammen:)
Månestråle75 Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Hei! Gratulerer med avgjørelsen :-) Jeg har bare gode opplevelser med å dele nyheten om babylagingen med både familie, venner og kollegaer. 100% støtte. Nå gleder de seg på mine (og sine egne) vegne over den lille jenta som skal komme i mars <3 Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå