student23 Skrevet 16. januar 2009 #1 Del Skrevet 16. januar 2009 Hei alle samen! Har sitt litt rundt inne på di forskjellige sidene, spesielt på 3. trimester (hørre isje heilt t der inne ennå, men går øve i uge 28 på søndag... så nesten) og blir litt matt av alle klagene. Det e bare t å la ver å lesa di, og eg vett at me trenge å klaga, alle har dårlige dager, men nå har eg ein bra dag og tenkte eg sko jør det motsatte (Oppfordre alle andre t å jør det sama!) Eg går som sagt øve i tredje trimester på søndag, og det har isje vert lett t nå, og eg ser jo isje heilt for meg at ting ska gå lettare di siste månedane. Men nå sitte eg me ein fortjent fridag fra studier og ekstrajobb og jobbe me ei oppgava for universitetet. Solå skine ute (i hvertfall på eina siå av huset) og småen bevege seg forsiktig inni magen. Har nettopp tømt ein 6dl kopp med grønn te med honning (sverge på at der komme mye bra ut av grønn te, og ignorere den lille mengden koffein an inneholde). I midten av april sånn omtrent vente me ein liden gutt. Alle glede seg, foreldre, svigerforeldre, besteforeldre, venner og isje minst oss så ska ble foreldre. For meg e det ganske uvirkelig ennå, sjøl om eg kjenne litle gutten kver dag. Han sparke, bevege seg og reagere på forskjellige lydar og bevegelsar. Klare isje heiltå få vrengt håvet mitt rundt t å forstå at der faktisk e ett levande vesen inni meg... Ein heilt fantastisk og utrolig opplevelse. Tenk på alle di miraklene me oppleve jenter og alle di nydelige ungane så komme itte ni måneder me smerte, glede, lengsel og venting. Eg e fusstegangs, men e ganske øvebevist om at alt e verdt det når me ligge me gullungen på brystet itte siste etappe. Lykke t videre i svangerskapet alle samen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139456986-pr%C3%B8ve-meg-p%C3%A5-n%C3%A5ge-motsatt-av-et-sydeinnlegg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crys79: gutt09+2011 spire!!! Skrevet 16. januar 2009 #2 Del Skrevet 16. januar 2009 Takk for at du skrev et så fint innlegg : ) Var kjempe deilig å lese!! Har termin den 18. april, er også førstegangs og venter en liten gutt : ) Jeg holder på med Hypno-babies kurs (selv-hypnose) noe som hjelper veldig med å fokusere på alt som er positivt.. Er seff ikke alltid lett, men det gjør at jeg er ganske forsiktig med hva jeg leser/ikke leser : ) Babyen blir det første barnebarnet/oldebarnet på samboren sin side av familien, så de gleder seg ekstra mye : ) Vi skal på 3D ultralyd om 1.5 uker og både svigerinne og svigerforeldrene skal være med : ) Jeg er bare så takknemlig for alt og gleder meg så ekstremt mye til jeg får holde denne lille gutten for første gang!! 2. trimester har gått kjempe fort, så håper virkelig de neste månedene ikke går like tregt som alle sier de gjør!! Lykke til videre med siste innspurten og takk igjen for positiviteten!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139456986-pr%C3%B8ve-meg-p%C3%A5-n%C3%A5ge-motsatt-av-et-sydeinnlegg/#findComment-139457528 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. januar 2009 #3 Del Skrevet 28. januar 2009 Hei:) Jeg er så enig!! Jeg har nå vært veldig heldig hittil, ingen kvalme eller plager- har nesten vært vanskelig å forstå at jeg er gravid. Heldigvis er det nå masse liv- er i uke 27 og førstegangsfødende. Det er jo bare utrolig gøy, vi jenter er heldige som får oppleve dette! I går hadde kjærsten min kjøpt øreklokker til magen og vi spilte klassisk musikk for den, hehe- det skapte reaksjoner i magen!! Jeg har eksamen 5 dager før termin, så dette er min største bekymring- håper jeg rekker å ta den! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139456986-pr%C3%B8ve-meg-p%C3%A5-n%C3%A5ge-motsatt-av-et-sydeinnlegg/#findComment-139535700 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå