Gå til innhold

Hva har dere på taco?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal servere det i kveld, og trenger litt hjelp til å huske alt som er vanlig å ha på, og dessuten varierer det jo litt fra person til person hva de pleier å ha på. Hadde vært kjempesnilt om noen kunne hjelpe meg litt.

Fortsetter under...

Skrevet

Personlig har jeg på dette i denne rekkefølgen: karbonadedeig, saus, salat, tomat, agurk, paprika og ost. Hvis jeg gidder, guacamole, eller bare avocado. Ellers kan man også ha løk, mais og rømme. Det er de tingene vi er vant med hvertfall.

Skrevet

må bare si dette.... kjenner en som har EGG på tacoen!!! ugh...jeg ville ikke engang prøve d;p hehe... han er fra oslo og er visst vant t d hjemmenfra....

jeg har: kj.deig, litt salsa, rømme, salat, mais, av og til ananas, dressing og masse ost:)

Skrevet

Salat (salat, små tomater, mais, agurk), kyllingkjøttdeig eller vanlig, guacamole, ost og rømme! :o) Også sterk salsa på!

Skrevet

Vi har

saus (hot)

sallat (gjerne ruccola)

løk

grønn jalapena (hot)

mais

tomat

agurk

paprika

rømme

ost

Skrevet

Vi har kjøttdeig med tacopulver på (selvsagt ;-)), sterk saus, ost, mais, paprika, tomat, agurk, reddiker og issalat. Vet at mange også bruker løk, annanas, rømme og guacumole til, men det er ikke vi så glade i. Pleie å ha både lefser og nachochips, spiser vi sammen med barna så har vi også mini-tubs.

Annonse

Skrevet

Vi pleier endten å bruke kylling eller svinekjøttdeig, eller kyllingfilet oppskåret i strimler. Ilag med kjøttet pleier vi å endten har i kokte linser eller kidneybønner fra boks (som vi skyller først i vann for å få bort laken). Når man blander dette sammen slipper man også å bruke så mye kjøtt.

Vi pleier å ha både skjell og sånne tacolefser (den grove typen). Så har vi gjerne salat, agurk, tomater og mais som tilbehør, samt guacoamole eller rømme og tacosaus.

Skrevet

Karbonadedeig, salat, tomat, paprika, mais, rødløk, ost, salsa, rømme, tomatbønner, de krydrete tacochipsene, tubs og lefser.

Skrevet

Glemte å nevne rå løk som tilbehør :)

Skrevet

Jeg bruker dette i denne rekkefølgen:

Kjøttdeig

Rømme

Mais

Eventuelt løk

Ost

Salat

Saus

Jeg MÅ ha rømme og mais i tacoen, ellers er det ingen taco for meg! :-)

Skrevet

Kjøttdeig med tacopulver, hemmelig triks: Rør litt tacosaus inn i kjøttdeigen.

Ost, tacosaus, rømme, mais og salat er obligatorisk.

I tillegg pleier vi å ha tomat, agurk, rå løk og hvis vi skal slå på stortromma, avocado.

Skrevet

jeg bruker agurk,thomat, annanas, paprika, revet ost, mais,rødløk, rømme og isbergsalat.

Men har fått servert med purreløk også.

Skrevet

Vi bruker å ha:

Kjøttdeig, rømme, agurk, salat, paprika, løk, revet ost og mais.

Annonse

Skrevet

Vi bruker

tomatbønner/andre bønner istenfor kjøttdeig (vegan)

Blander krydderet i bønnene

taco-skjell

agurk

tomat

søt-paprika

salat

advokado

mais

Innimellom reddiker

løk

som ost/rømme bruker vi soya sour-cream

Skrevet

Vi bruker:

Taco Dinner Kit

Kjøttdeig eller karbonadedeig

Salat

Agurk

Tomat

Rå løk

Revet ost

Lettrømme

Må ha det i kveld jeg og, kjenner jeg:)

Skrevet

I dag ble det:

Svinekjøtt (m/tacokrydder)

Rømme/Creme Fraiche

Salsa saus (medium)

Agurk/tomat/løk hakket og blandet sammen

Salat (isberg)

Mais

Ost

Pita brød i dag.. (tømmer frysen)

Samboeren bruker i tillegg dressing.

Skrevet

Lefser

karbonadedeig

taco krydder

ost

Varm cheddarost

hjemmelaget guacemole

mais

rømme

tacosaus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...