Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Skal servere det i kveld, og trenger litt hjelp til å huske alt som er vanlig å ha på, og dessuten varierer det jo litt fra person til person hva de pleier å ha på. Hadde vært kjempesnilt om noen kunne hjelpe meg litt.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Personlig har jeg på dette i denne rekkefølgen: karbonadedeig, saus, salat, tomat, agurk, paprika og ost. Hvis jeg gidder, guacamole, eller bare avocado. Ellers kan man også ha løk, mais og rømme. Det er de tingene vi er vant med hvertfall.
*toppris* Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 må bare si dette.... kjenner en som har EGG på tacoen!!! ugh...jeg ville ikke engang prøve d;p hehe... han er fra oslo og er visst vant t d hjemmenfra.... jeg har: kj.deig, litt salsa, rømme, salat, mais, av og til ananas, dressing og masse ost:)
Trollemor og snuppa! Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Salat (salat, små tomater, mais, agurk), kyllingkjøttdeig eller vanlig, guacamole, ost og rømme! ) Også sterk salsa på!
Cat.68 Skrevet 16. januar 2009 #5 Skrevet 16. januar 2009 Vi har saus (hot) sallat (gjerne ruccola) løk grønn jalapena (hot) mais tomat agurk paprika rømme ost
Gjest Skrevet 16. januar 2009 #6 Skrevet 16. januar 2009 Vi har kjøttdeig med tacopulver på (selvsagt ;-)), sterk saus, ost, mais, paprika, tomat, agurk, reddiker og issalat. Vet at mange også bruker løk, annanas, rømme og guacumole til, men det er ikke vi så glade i. Pleie å ha både lefser og nachochips, spiser vi sammen med barna så har vi også mini-tubs.
Lykke X 4 Skrevet 16. januar 2009 #7 Skrevet 16. januar 2009 Vi pleier endten å bruke kylling eller svinekjøttdeig, eller kyllingfilet oppskåret i strimler. Ilag med kjøttet pleier vi å endten har i kokte linser eller kidneybønner fra boks (som vi skyller først i vann for å få bort laken). Når man blander dette sammen slipper man også å bruke så mye kjøtt. Vi pleier å ha både skjell og sånne tacolefser (den grove typen). Så har vi gjerne salat, agurk, tomater og mais som tilbehør, samt guacoamole eller rømme og tacosaus.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #8 Skrevet 16. januar 2009 Karbonadedeig, salat, tomat, paprika, mais, rødløk, ost, salsa, rømme, tomatbønner, de krydrete tacochipsene, tubs og lefser.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #10 Skrevet 16. januar 2009 Jeg bruker dette i denne rekkefølgen: Kjøttdeig Rømme Mais Eventuelt løk Ost Salat Saus Jeg MÅ ha rømme og mais i tacoen, ellers er det ingen taco for meg! :-)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #11 Skrevet 16. januar 2009 Kjøttdeig med tacopulver, hemmelig triks: Rør litt tacosaus inn i kjøttdeigen. Ost, tacosaus, rømme, mais og salat er obligatorisk. I tillegg pleier vi å ha tomat, agurk, rå løk og hvis vi skal slå på stortromma, avocado.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #12 Skrevet 16. januar 2009 jeg bruker agurk,thomat, annanas, paprika, revet ost, mais,rødløk, rømme og isbergsalat. Men har fått servert med purreløk også.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 16. januar 2009 #13 Skrevet 16. januar 2009 Vi bruker å ha: Kjøttdeig, rømme, agurk, salat, paprika, løk, revet ost og mais.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #14 Skrevet 16. januar 2009 Vi bruker tomatbønner/andre bønner istenfor kjøttdeig (vegan) Blander krydderet i bønnene taco-skjell agurk tomat søt-paprika salat advokado mais Innimellom reddiker løk som ost/rømme bruker vi soya sour-cream
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #15 Skrevet 16. januar 2009 Vi bruker: Taco Dinner Kit Kjøttdeig eller karbonadedeig Salat Agurk Tomat Rå løk Revet ost Lettrømme Må ha det i kveld jeg og, kjenner jeg:)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #16 Skrevet 16. januar 2009 I dag ble det: Svinekjøtt (m/tacokrydder) Rømme/Creme Fraiche Salsa saus (medium) Agurk/tomat/løk hakket og blandet sammen Salat (isberg) Mais Ost Pita brød i dag.. (tømmer frysen) Samboeren bruker i tillegg dressing.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #17 Skrevet 16. januar 2009 Lefser karbonadedeig taco krydder ost Varm cheddarost hjemmelaget guacemole mais rømme tacosaus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå