<3 Vila & Lille <3 Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Sånn i utgangspunktet er det vel Lilly jeg foretrekker, tror jeg... Men du har en William fra før? Da syns jeg kanskje at Stella passer best til brorens navn..
ma-85 Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 Synes alle tre er veldig engelske... Lilly er vel det eneste med tradisjon i Norge, så ville valgt det. Helt greit navn, kjenner flest gamle damer som heter det da Molly er sikkert søtt, men passer ikke i Norge synes jeg. (Synes for øvrig ingen av dem gjør det, men Lilly er tross alt mer innarbeida). Stella synes jeg rett og slett er stygt. Tenker bare på verbet "å stelle", eller ei jente som "styrer og steller" mye. Passer dårlig på norsk synes jeg.
Gjest Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Gøy, jeg møtte en liten jente i dag som het Molly og synes det var et veldig fint navn:-)
Castho Skrevet 16. januar 2009 #5 Skrevet 16. januar 2009 Jeg liker Molly best av de tre og synes det står godt med broren sitt navn.
Frøken Løken Skrevet 16. januar 2009 #6 Skrevet 16. januar 2009 Av dei tre ville eg valgt Lilly. Stella er eit hundenavn i mine øyrer og Molly blir litt barnetv-aktig...
Gjest Skrevet 16. januar 2009 #7 Skrevet 16. januar 2009 Jeg liker Molly best, det er kjempefint! Lily er og fint :-) Stella er jeg ikke så glad i.
Gjest Siklerotte Skrevet 16. januar 2009 #8 Skrevet 16. januar 2009 Molly er kjempefint! Lily er greit og Stella er jeg ikke så veldig glad i - selv om det stort sett er søte jenter som heter det:) Er litt hestenavn for meg. Hvorfor vet jeg ikke? Kanskje det er en hestebok eller noe som heter det=p
Azora Skrevet 17. januar 2009 #9 Skrevet 17. januar 2009 Siklerotte: Var det ikke et hesteblad som het Stella engang på 80-tallet? Eller husker jeg feil? Underlig nok har jeg litt sansen for Molly. Ikke et navn jeg ville brukt sjøl, men av de tre synes jeg det er finest...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå