Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Huff, jeg skulle ikke "snakke så høyt" om at snuppa var snill på nattestid, for nå har jeg plutselig fått en liten røver her. Hun sover godt første del av natten, men fra første mating har vi det gående. Hun nekter å roe seg, skal ha mat igjen og igjen og igjen. Men hun skal egentlig ikke få skylda stakkars, det er nok penicillinen eller at jeg er syk som har skylda. Har nemlig fått mye mindre melk nå, så hun blir ikke mett av en pupp (som hun pleier å bli). Dermed har vi problemet gående om natta, for da sovner vi begge to mens hun spiser. Når jeg våkner sover hun så godt at jeg tenker at nå skal hun få sove. Men når jeg trekker meg unna våkner hun litt og så ligger hun og vrir og vrir på seg til hun kommer på at hun er sulten. Så får hun pupp nr 2 og så gjentar det hele seg. Snuppa mi, som vanligvis spiser 1-2 ganger om natta har i natt fått mat 5 !! ganger Ikke mye søvn på noen av oss Tror kanskje hun har noe økedøgn i tillegg? Hun blir 3 mnd til helga, og det er vel rundt da det kommer igjen? Lurer også på om hun får litt vondt i magen av denne penicillinen. Hun sliter hvertfall veldig og trykker og trykker og trykker. Begynner å gi henne ammete igjen og håper det hjelper.... I natt tror jeg at jeg skal sette på vekkeklokke når jeg legger henne til sånn at hun får spist fra begge puppene før vi sovner. Vet egentlig ikke helt hva jeg ville med det innlegget her jeg, måtte vel bare ha ut litt frustrasjon tenker jeg. Nå skal hun liksom sove ute på verandaen, men skriker til hvert 10. minutt og må ha smokk. Så da får jeg jo ikke sovet nå heller
brooklyn Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Når jeg gikk på pencilin for den 2 brystbetennelsen min, fikk jeg en skikkelig hestekur. Lillebror fikk veldige magesmerter av dette og var våken og urolig hele natten, alle de 8 dagene kuren varte. Når jeg var feridg på kuren, roet det seg igjen og han spiste sine vanlige 3 ganger om natten. Kanskje hun reagerer på pencilinen?
FruBoger fødeklar Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 hvis hun er sulten, og du har lite melk så kan du vel gi litt mme på natten? så hun blir mett og sover, så du får hvilt deg også.. ikke greit å være syk og amme.. mi ble vanskerligere å legge på kvelden når jeg drakk ammete, bare grining hele kvelden.. ordner seg nok bare penicillinen er ute av kroppen:) god bedring og lykke til! sov på dagen:D
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2009 Ja, håper det roer seg når kuren er over. Skal ta piller ut uka, så vi får satse på normaltilstander igjen neste uke. Ja, kan seff gi mme på natta, men er så redd for at produksjonen skal gå for mye ned og har hørt at det er spesielt på natta man kan få den opp. Eller er dette bare tull?? Har alltid hatt for mye melk, så er ikke vant til denne problemstillingen :S Ammete er uproblematisk hos oss heldigvis. Gir henne et par teskjeer også drikker jeg resten av koppen. Da blir magen hennes så fin atte Om teen kan booste produksjonen litt hos meg også hadde det jo vært fint...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå